شکستگی خط ۶۰۰میلی‌متری فاضلاب چهارراه حکیم نظامی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ریزش بخشی از چهارراه حکیم نظامی در پی شکستگی خط ۶۰۰میلی‌متری فاضلاب و اعمال محدودیت ترافیکی برای انجام عملیات حفاری و بازسازی شبکه، خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز شکستگی خط ۶۰۰ میلی‌متری فاضلاب در چهارراه حکیم نظامی اصفهان بر اثر پوسیدگی، خوردگی و داشتن قدمت ۵۰ ساله شبکه، منجر به ریزش بخشی از خیابان شد.

وی افزود: اقدامات لازم توسط شرکت آب و فاضلاب جهت حفظ ایمنی محل حادثه و کنترل جریان فاضلاب به منظور پیشگیری از پس‌زدگی فاضلاب، انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بنا بر تصمیمات اخذ شده، با اعمال محدودیت ترافیکی، عملیات حفاری و بازسازی شبکه امشب انجام خواهد شد.

لزوم بازسازی ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان

وی با بیان اینکه ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان به علت قدمت بالا، فرسودگی، خوردگی و مخاطرات ناشی از فرونشست زمین نیاز به بازسازی دارد، تصریح کرد: ۱۰ کیلومتر از شبکه‌های مناطق مرکزی و جنوب شهر طی سال‌های اخیر بازسازی شده است.

وی اضافه کرد: نیاز است که شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اعتبارات لازم برای بازسازی شبکه‌های اولویت‌دار فرسوده را به استان اصفهان تخصیص دهد.

کد خبر 568355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.