تملکات باقی‌مانده فاز ۵ عمار یاسر پیگیری می‌شود

مدیرعامل سازمان توسعه‌وعمران شهرداری قم گفت: تاکنون ۸۰درصد تملکات فاز۵ بلوار عمار یاسر به‌طورکامل انجام شده و ۲۰درصد باقی‌مانده تملکات، توسط منطقه۷ شهرداری در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزار ایمنا، سیدابوالفضل میریک امامی با تاکید بر پیگیری‌های استاندار و شهردار قم برای تملکات مربوط به پروژه فاز پنج بلوار عمار یاسر، اظهار کرد: اواخر سال ۹۹ بحث اجرایی شدن فاز پنج عمار یاسر تا خیابان ممتاز توسط سازمان توسعه و عمران با مبلغ ۷۴ میلیارد تومان، شروع شد.

وی افزود: توافقات اولیه با مالکان و نهادهای مالک صورت گرفته است؛ طول زمان این پروژه دو سال برنامه‌ریزی‌شده که به طول ۴۵۰ متر و ایجاد پارکینگ نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به روند عملیات پروژه فاز پنج بلوار عمار یاسر و مشکلات پیش‌آمده در مسیر تملکات این پروژه تصریح کرد: تاکنون ۸۰ درصد تملکات به‌طور کامل صورت گرفته و ۲۰ درصد باقی‌مانده تملکات فاز پنج عمار یاسر، توسط منطقه هفت شهرداری در حال پیگیری است.

وی در خصوص معضلات پیش روی این پروژه گفت: در روند اجرایی این پروژه، تعطیلی نداشته‌ایم؛ ولی ازآنجاکه بخش بزرگی از این بلوار یکی از راه‌های اصلی شهر است، در مناسبت‌های ملی و مذهبی هم به‌عنوان محور اصلی محل تردد شهروندان و مسافران به‌شمار می‌رود.

میریک‌امامی خاطرنشان کرد: از موارد تأسیسات عبور داده شده مثل برق ۶۳ کیلوولت در این شاهراه است؛ مدیریت این موضوع با مسئولان خارج از استان است که در صورت رفع این مشکل بخش تقاطع خیابان معلم نیز انجام می‌شود و این پروژه در فاز قبل از خیابان معلم در حال انجام است.

کد خبر 568350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.