یک‌دل و هم‌قسم آماده قهرمانی و صعود هستیم/حق ملوان حضور در لیگ‌برتر است

محمد پورمحمد، مدافع با تجربه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از حال خوب ملوان می‌گوید. به اعتقاد وی، ورق دل ملوان برگشته و همه‌چیز در این تیم با اصالت به‌بهترین شکل ممکن پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رقابت‌های این فصل لیگ دسته‌یک، با عملکردی استثنایی بال‌هایش را به سمت پرواز به لیگ‌برتر گشوده و صدای قوهای سپید انزلی، بیشتر از هر زمان دیگری در لیگ‌برتر شنیده می‌شود. تیمی که در تمام نقاط ایران، طرفداران و علاقه‌مندان پرشور و متعصبی دارد که لحظه‌شماری می‌کنند تا بار دیگر تیم محبوب خود را در لیگ برتر تشویق کنند.
در این بین یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، به‌همراه ملوان درخشیده است؛ ما نیز به سراغ وی رفتیم تا در خصوص شرایط پله به پله ملوان در این فصل با او به گفت‌وگو بپردازیم. «محمد پورمحمد» مدافع انزلی‌چی‌ها، با سه مرتبه صعود به لیگ‌برتر همراه با تیم‌های لیگ یکی، در آستانه صعود چهارم و خلق یک رکورد عجیب است. گفت‌وگوی خبرگزاری ایمنا با مدافع تنومند ملوان را در ادامه می‌خوانید:

به‌طور مختصر شرایط ملوان را در این فصل تشریح کنید

از همان روز آغازین تمرینات با جذب‌شدن بازیکنان بسیار خوب، برگزاری اردوهای مناسب و بازی‌های تدارکاتی با کیفیت، برای رساندن ملوان به لیگ‌برتر و کسب مقام قهرمانی، هم‌قسم شدیم؛ چراکه واقعاً جای این تیم در لیگ‌برتر خالی است. تا الان نیز بازیکنان، کادر فنی و مدیریت یک‌سو و یک‌دل در این مسیر هموار حرکت کرده‌ایم. فرقی هم نمی‌کند کدام بازیکن در زمین است و همه با تمام وجود برای موفقیت ملوان تلاش می‌کنند.

ملوان مقتدرانه آماده صعود به لیگ‌برتر می‌شود؛ حال این تیم خوب است؟

از روزی که به ملوان آمدم، این تجربه را روز به روز بیشتر دوست دارم. همه‌چیز روی برنامه است و ما در ملوان به‌جز فوتبال به هیچ‌چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. از حق و حقوق گرفته تا تمرینات روی اصول پیش می‌رود و خوشبختانه نتایج خوبی هم به‌دست آورده‌ایم که حاصل زحمات بازیکنان و کادر فنی بوده است.

روند ملوان به سمت صعود و قهرمانی، هموار به‌نظر می‌آید. درست است؟

به‌همراه سه تیم به لیگ‌برتر صعود کرده‌ام و اگر با ملوان نیز به لیگ‌برتر صعود کنم، این آمار به چهار افزایش پیدا می‌کند. سال‌هایی که با سایر تیم‌ها در لیگ دسته‌یک به قهرمانی رسیدیم، همین مسیری که ملوان طی می‌کند وجود داشت؛ زیرا همه‌چیز در تیم به‌طور منطقی وجود دارد و امیدواریم با قهرمانی، ملوان را سال دیگر در لیگ‌برتر ببینیم.

یک‌دل و هم‌قسم آماده قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر هستیم/حق ملوان حضور در لیگ‌برتر است

ملوان پس از سقوط به لیگ دسته‌یک به حال خود رها شده بود؛ چه‌شد که ورق برگشت؟

چندین سال است که این تیم با ریشه، به لیگ دسته‌یک سقوط کرده و تا جایی که می‌دانم، هیچ کمکی به ملوان نشده است. ملوان یک تیم با قدمت و پرطرفدار در کل ایران است، به این تیم ظلم شده بود و کسی به این تیم نمی‌رسید؛ اما امسال با بودن مازیار زارع، پژمان نوری و مهندس پوررشید، ورق دل ملوان برگشت.

مالک و مدیریت تیم از شما به‌خوبی حمایت کرده‌اند؟

مالک تیم، به تنهایی و از جیب برای ملوان خرج می‌کند. دل ما فقط به بودن زارع، نوری و مهندس پوررشید خوش است؛ چراکه به‌جز آنان کسی را ندیده‌ام به ملوان کمک کند. از مهندس پوررشید ممنونم که در هر شرایطی پشت تیم است؛ با قهرمانی و صعود به لیگ‌برتر، جواب این زحمات را خواهیم داد. مسئولان انزلی به تمرینات ما سر می‌زنند اما هیچ کمکی به این تیم نکرده‌اند و تمام هزینه‌ها توسط مالک دلسوز ملوان پرداخت می‌شود. ما فقط مهندس پوررشید را می‌شناسیم.

نتایج ملوان تا به اینجا تحسین‌برانگیز است؛ دلیلش را در چه می‌بینید؟

تمام بازی‌ها در لیگ‌یک دشوار است و بازی آسانی وجود ندارد؛ هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. نتایج فوق‌العاده‌ای در ۲۵ هفته گذشته کسب کرده‌ایم؛ چراکه فقط برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و همین مسیر را ادامه می‌دهیم تا یک عملکرد تاریخی را در انتهای فصل به‌جا بگذاریم.

از حضور هواداران در ورزشگاه و حس خود بگویید

بودن هواداران، لذتی مضاعف و متفاوتی به فوتبال می‌دهد. در بازی روز سه‌شنبه وقتی وارد ورزشگاه شدم و تماشاگران را روی سکوها دیدم، کیف کردم و شور و هیجان ویژه‌ای گرفتم‌. جای هواداران ملوان که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران است و همه روی این تیم تعصب دارند، واقعاً در ورزشگاه سن‌سیروس خالی بود.

به‌نظرتان این تصمیم ادامه خواهد داشت؟

خوشبختانه بازی گذشته با حضور هواداران را نیز با پیروزی شیرین به اتمام رساندیم و توانستیم دلشان را شاد کنیم؛ امیدوارم حضور هواداران در دیدارهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

از دیدار مهم و حیاتی هفته آینده بگویید؛ یک تقابل ۶ امتیازی فینال‌گونه با مس در کرمان پیش‌رو دارید که می‌تواند راه قهرمانی‌تان را هموارتر کند

مس کرمان تیم بسیار خوب، یک‌دست و قابل‌احترامی است؛ دو سال در این تیم حضور داشتم‌. بازی آسانی مقابلشان نخواهیم داشت، هر دو تیم مدعی اصلی صعود به لیگ‌برتر هستیم و بدون شک، یک بازی تماشایی شاهد خواهیم بود و امیدوارم با دست پر از کرمان برگردیم.

گفت‌وگو از: علی کریمی _خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 568319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.