ترکیب احتمالی فولاد ایران برابر آحال ترکمنستان

تیم فوتبال فولاد ایران در دومین دیدار مرحله‌گروهی از ساعت ۴۵و۲۱ دقیقه به‌مصاف آحال ترکمنستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم مسابقات مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ از امروز آغاز می‌شود و نماینده خوزستانی کشورمان در گروه سوم از ساعت ۴۵و۲۱ دقیقه در ورزشگاه ملک‌عبدالله با آحال ترکمنستان تقابل می‌کند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

شهاب گردان و تلاش برای ثبت دومین کلین‌شیت

این روزها دروازه‌بان نخست و مرد مورد اطمینان جواد نکونام کسی نیست جز شهاب گردان؛ او که نیم‌فصل نخست در ذوب‌آهن سکونشین بود، فولاد را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و حالا در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و پس از دریافت گل در بازی قبلی به‌دنبال ثبت دومین کلین‌شیت خود است.

سنگر دفاعی از جنس فولاد

پس از عملکرد خوب خط دفاعی فولاد در تقابل با الغرافه حالا در یک آزمون دیگر، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، وحید حیدریه و مهدی شیری باید در برابر مهاجمان تیم اماراتی بایستند و دوباره کلین‌شیت به‌جا بگذارند.

خط میانی با تجربه

جواد نکونام با ترکیبی که در اکثر بازی‌ها مدنظر دارد ۱-۳-۲-۴ را برای چینش بازیکنانش انتخاب می‌کند؛ به همین منظور محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی و ایبای گومز امروز برای تیم نکونام آماده کمک به خط دفاعی و تهاجمی تیمشان هستند.

تک‌تیرانداز فولاد آماده شکار

فولاد با تنها مهاجم نوکش یعنی لوسیانو پریرا شیمبا کاپیتان گلزنش پس از ناکامی در بازی مقابل الغرافه به‌دنبال باز کردن دروازه شباب‌الاهلی است تا نخستین گل و پیروزی فولاد در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

ترکیب احتمالی فولاد ایران مقابل آحال ترکمنستان

شهاب گردان - موسی کولیبالی - عارف آغاسی - وحید حیدریه - مهدی شیری - محمد آبشک - حمید بوحمدان - محمدرضا عباسی - ایبای گومز - ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

کد خبر 568283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.