گردان: شانس تیم‌های گروهمان برای صعود یکسان است

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد ایران گفت: بابت نتایج قبلی‌مان حس نا امیدکننده نداریم اما دیگر نباید اشتباه کنیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب گردان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آهال ترکمنستان، اظهار کرد: نتایج در گروه طوری رقم خورده که همه به یک اندازه برای صعود شانس دارند؛ از این به بعد کارمان سخت‌تر است و باید دقیق‌تر و سختگیر باشیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و اشتباهات‌مان را به صفر برسانیم.

وی افزود: بازی بعدی هم با تیمی است که سبک بازی‌اش با بازی اول و دوم‌مان متفاوت است. تیم خوب، سخت‌کوشی و قابل احترامی هستند و کم موقعیت می‌دهند اما شرایط جدول طوری است که اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید حتماً امتیاز کامل این بازی را بگیریم تا به بقیه بازی‌هایی که داریم، امیدوارتر باشیم. هدف‌مان این است که اول از گروه‌مان صعود کنیم و سپس تا جایی که می‌شود به مراحل بالاتر برویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد ایران با اشاره با دیدار قبلی، خاطرنشان کرد: بازیکن ما که صاحب توپ شده بود، بازیکن با کیفیتی است و بیشتر تیم بالا رفته بودند که از او حمایت کنند و توپ را آنجا نگه داریم و بازی را در آن دقایق کنترل کنیم. فکر می‌کنم بخشی از بازیکنان‌مان درست جلو رفته بودند اما بخشی هم نه؛ متأسفانه در آن لحظه نه صدای من و نه صدای مربی‌مان به آنها نرسید و در کسری از ثانیه اتفاق افتاد. سهل‌انگاری کردیم که از تیم ما خیلی بعید بود ولی متأسفانه غافلگیر شدیم. صادقانه بخواهم بگویم در آن لحظه نتوانستم ارتباط خاصی با آنها برقرار کنم.

گردان در خصوص نتیجه‌گیری و گل‌زنی فولاد در جام، گفت: قطعاً این اتفاق برایمان می‌افتد و حس نا امید کننده‌ای وجود ندارد. تنها دو بازی را پشت سر گذاشتیم و یک گل هم زده‌ایم که این اتفاق فاجعه باری نیست که بخواهیم در مورد آن تفکر منفی داشته باشیم. مطمئن هستیم که زمانش می‌رسد.

وی افزود: این شرایط فوتبال است، سعی‌مان را می‌کنیم که در بازی‌های آینده حتماً پر گل ببریم. هدف‌مان این است و در بازی‌های قبلی موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کرده‌ایم اما بدشانس بودیم. دیگر حق نداریم از این اشتباهات کنیم و باید از حداقل موقعیت‌ها، حداکثر استفاده را ببریم.

کد خبر 568266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.