نکونام: فدراسیون فوتبال به ما توجه نمی‌کند/به عربستان آمدیم تا از گروه صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: از فدراسیون فوتبال ایران گله‌مندم چرا که هیچ‌گونه توجهی به ما نمی‌کند، شرایط ما در عربستان مساعد نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا تیم فوتبال فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال ترکمنستان، اظهار کرد: ما از قبل از شروع مسابقات تا همین امروز درگیر یک‌سری مشکلات در ساعت شروع بازی‌ها و استادیوم مسابقات هستیم و به دنبال تغییرات بودیم اما فوتبال ایران آن رابطه‌ای که باید داشته باشد را ندارد تا بتوانیم این کارها را انجام دهیم. در فوتبال ایران، توجه آن‌چنانی به‌ما نمی‌شود.

وی افزود: ما از روز اول درخواست داشتیم ساعت بازی تیم فولاد به صورتی باشد که شرایط تمام تیم‌ها یکسان باشد و با AFC هم نامه‌نگاری کردیم و درخواست داشتیم اما موافقت نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران خاطرنشان کرد: درباره استادیوم بازی‌ها هم تا همین امروز پیگیر بودیم؛ تیمی پنج بازی خود را در یک استادیوم انجام می‌دهد و آنجا به نوعی ورزشگاه خانگی آن تیم می‌شود زیرا به شرایط آن استادیوم عادت می‌کند و تیمی مثل ما باید بازی‌های خود را در استادیوم‌های مختلف انجام دهد و این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست. به نظرم شرایط را برای تیم‌هایی مثل الغرافه فراهم کرده‌اند تا شرایط خوبی داشته باشد.

نکونام تصریح کرد: این تیم پنج بازی از شش دیدار خود را در یک استادیوم انجام می‌دهد که به آن عادت دارد و مثل میزبانی برای آنهاست است و تیم‌های دیگر مقابل آن میهمان هستند، این شرایط برای AFC و ما خوب نیست و ضرر می‌کنیم. به‌هر حال به درخواستی که از قبل از آغاز بازی‌های داشتیم توجه نشده است و از فدراسیون فوتبال ایران هم گله‌مندم چون هیچ توجهی به تیم‌های خود نمی‌کند اما فدراسیون‌های فوتبال تیم‌های گروه ما پیگیر هستند و چنین شرایطی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر مشکلات فولاد در عربستان، ادامه داد: ما حتی برای تغییر ۳۰ دقیقه‌ای در زمان تمرینمان هم به مشکل برخوردیم. در هر صورت شرایط برای تیم‌ها یکسان نیست و ارتباطاتی که وجود دارد، کمک می‌کند. ما حواس‌مان به همه چیز است اما زور و ارتباطی که باید باشد نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در خصوص بازی فردا تیمش گفت: شناخت کافی از حریف داریم و تیم خوب و قابل احترامی است. در واقع به نوعی با تیم ملی ترکمنستان بازی داریم و حریف شرایط خوب و بازیکنان با کیفیتی دارد. به نظرم تیمی است که از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام است و با برنامه هستند و بازی سختی خواهیم داشت. ما اینجا هستیم تا به آرزوها و اهداف‌مان برسیم و موفق باشیم و از گروه‌مان صعود کنیم. به اینجا نیامده‌ایم که به ما بگویند تیم خوب و قابل احترامی هستند و این برای ما کافی نیست.

نکونام اظهار کرد: باید تمرکزمان روی صعود از گروه‌مان باشد، البته چندین بار گفته‌ام گروه ما سخت‌ترین گروه است اما باید تمام تلاش‌مان را کنیم تا کیفیت‌مان را نشان دهیم و باید کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تا مثل بازی‌های قبل که می‌توانستیم برنده باشیم با حداقل امتیاز از زمین خارج نشویم. فردا باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا موفق باشیم.

کد خبر 568246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.