عروسک‌های صلح و دوستی بادرود به موناکو رسید

عروسک‌های سراموزه رهگشای بادرود در نودوچهارمین سفر خود به موناکوی فرانسه رسیدند.

محمد رهگشای در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عروسک‌های سراموزه بادرود در نودوچهارمین سفر خود به موناکوی فرانسه رسیدند؛ سفر به این خطه با داستان‌های زیادی شروع شد و این عروسک‌ها به عنوان سفیران صلح و دوستی در سفر نودوچهارم به شهر فرهنگی موناکو رسیدند.

مدیر سراموزه رهگشای بادرود گفت: در این سفر که به مناسبت نوروز اتفاق افتاد با حضور در انجمن اسکال اینترنشنال موناکو پیام صلح و دوستی سفیران صلح و دوستی ابلاغ شد.

وی افزود: در این سفر عروسک‌های بادرودی مورد استقبال الکساندر مقدم، سرکنسول نپال و کنستانتین پنوسی، رئیس انجمن موناکو قرار گرفتند.

رهگشای تصریح کرد: عروسک‌های سفیران صلح و دوستی و سفره هفت‌سین دو موضوع نوع دوستی بودند که در انجمن موناکو به نمایش درآمدند.

به گزارش ایمنا، اسکال اینترنشنال موناکو انجمنی است با پیوندهایی به گردشگری، تجارت و فرهنگ که ۴٨٠ باشگاه در ٧٨ کشور دارد و ٢٠ هزار نفر از سراسر جهان عضو این انجمن هستند. این انجمن یکی از اعضای فعال انجمن‌های جهانی مانند گردشگری جهانی سازمان ملل متحد، بازار جهانی سفر و گردشگری برای صلح است.

بادرود مرکز بخش امامزاده شهرستان نطنز با افزون بر ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری نطنز و ۱۵۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 568205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.