حساب شهرداری مسدود شد

عضو شورای اسلامی شهر رودان گفت: حساب مالی شهرداری رودان به دلیل بدهی ۸۵ میلیارد ریالی مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصیب داوری امروز _چهارشنبه، بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادوار گذشته شهرداری رودان اقدام به ساخت مجتمع‌های تجاری یا ایجاد خیابان‌های جدید در مرکز شهر کرده است که مشخص نیست با موافقت مالکان همراه بوده است یا خیر.

وی با اشاره به اینکه در یکی از این پروژه‌ها شخصی ادعای مالکیت زمین کرده است، خاطرنشان کرد: این در حالی که شکایت فرد مذکور با بی‌توجهی تیم حقوقی شهرداری رودان همراه می‌شود و اکنون حکم پرداخت ۸۵ میلیارد ریال خسارت به فرد شاکی نیز صادر شده و حساب شهرداری رودان مسدود شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رودان با بیان اینکه اکنون سه روز از مسدود شدنحساب شهرداری رودان می‌گذرد و در صورت پرداخت نکردن این بدهی، اموال شهرداری رودان نیز ضبط می‌شود، اضافه کرد: البته شهرداری رودان این میزان درآمد یا دارایی ندارد که بخواهد این مقدار بدهی را پرداخت کند.

وی با اشاره به این که دادگستری استان هرمزگان باید به این پرونده ورود کند، زیرا قطعاً این پرونده متخلفانی دارد که باید اکنون پاسخگو باشند، گفت: دستگاه قضائی باید به این پرونده و تخلفات انجام شده، در ادوار گذشته شهرداری رودان ورود جدی کند و متخلفان معرفی و محکوم شوند.

داوری گفت: پرونده یک شکایت دیگر نیز به میزان ۳۰ میلیارد ریال در جریان است و مشخص نیست با این میزان شکایت‌ چه آینده‌ای برای شهرداری رودان رقم خواهد خورد.

کد خبر 568199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.