ترکیب احتمالی لیورپول و بنفیکا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یورگن کلوپ امیدوار است تا تیمش بتواند یک بار دیگر بنفیکا را شکست دهد و به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا را برگزار خواهد کرد که با توجه به پیروزی سه بر یک در دیدار رفت، شانس بسیار بالایی برای صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ دارد.

شاگردان کلوپ پس از گل دیرهنگام لوئیس دیاز در لیسبون، امید بسیار بیشتری برای صعود دارند و خودشان را در موقعیت بهتری گذاشته‌اند تا با حمایت پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه آن فیلد، کار رقیب پرتغالی برای صعود بسیار سخت باشد. لیورپولی‌ها در بازی رفت دور قبلی لیگ قهرمانان در آن فیلد مقابل اینتر شکست خوردند و باید مراقب باشند که اتفاق مشابه این بار برابر بنفیکا رقم نخورد.

تنها تیم پرتغالی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی یعنی بنفیکا نیز ثابت کرده است که حرف‌هایی برای گفتن دارد. آن‌ها پیش از این در این دوره از مسابقات تیم‌های بارسلونا و آژاکس را در بازی‌های خارج از خانه شکست داده‌اند، آن هم در حالی که هیچ گلی دریافت نکردند. با این حال بنفیکا در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه پنج بر دو در مسابقه خارج از خانه شکست خورده است.

ترکیب احتمالی لیورپول

آلیسون، الکساندر آرنولد، کوناته، فن دایک، سیمیکاس، هندرسون، فابینیو، کیتا، صلاح، ژوتا، لوئیس دیاز

دیگو ژوتا و سادیو مانه در صورت جریمه شدن در این مسابقه، بازی بعدی تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد.

ترکیب احتمالی بنفیکا

ولاچودیموس، گ یلبرتو، اوتامندی، ف رتونگن، گریمالدو، وایگل، تارابت، رافا سیلوا، راموس، اورتون، داروین نونز
گریمالدو، ژائو ماریو، اوتامندی، گونزالو راموس، رافا سیلوا، تارابت، وایگل و یارمچوک بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در مسابقه برابر لیورپول، بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهند.

کد خبر 568198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.