ترکیب احتمالی اتلتیکومادرید و منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پپ و سیمئونه، امشب یک بار دیگر دوئل هیجان‌انگیزی با یکدیگر خواهند داشت تا سرنوشت تیم صعودکننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان مشخص شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید در متروپولیتانو میزبان سیتی از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. در بازی رفت که سیتی میزبان بود، اتلتیکو بازی تمام دفاعی را به نمایش گذاشت و در نهایت، با یک گل شکست خورد. «روخی بلانکوس» حتی یک شوت به سمت دروازه سیتی هم نداشتند.

اتلتیکو مادرید پس از شکست یک گله مقابل مایورکا در لالیگا، باید در بازی برگشت یک چهارم نهایی به مصاف تیم پپ گواردیولا برود. آن‌ها فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست داده‌اند و کارشان برابر سیتی نیز اصلاً ساده نیست و ممکن است در طی یک هفته، اتلتیکو همه چیز را از دست بدهد.

از سوی دیگر، منچسترسیتی در برابر لیورپول توانست به یک تساوی ارزشمند پیدا کند و خودش را در صدر جدول لیگ برتر انگلستان نگه دارد. پیروزی برابر لیورپول برای سیتی بسیار تعیین کننده بود و مسیر آن‌ها به سوی قهرمانی را تا حدی هموار کرد. در این فصل، مردان گواردیولا فرصت بسیار خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ جزیره دارند و نمی‌خواهند شانس قهرمانی در اروپا را نیز از دست بدهند.

در حالی که سیتیزن‌ها به دنبال سه‌گانه هستند، تنها شانس اتلتیکو مادرید برای کسب یک جام در این فصل از طریق لیگ قهرمانان اروپا است. سیمئونه، پیش از این توانسته دو بار مادریدی‌ها را به فینال لیگ قهرمانان برساند و این تجربه می‌تواند در برابر سیتی مفید واقع شود.

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: اوبلاک، ورسالیکو، ساویچ، فیلیپه، رینیلدو، کاراسکو، یورنته، هررا، کوکه، کوریا، ژائو فلیکس
چند بازیکن اتلتیکو مادرید در دریافت کارت زرد برابر منچسترسیتی و صعود تیمشان به مرحله بعدی، بازی اول در نیمه نهایی را از دست خواهند داد. کوریا، دی پائول، ژآئو فلیکس، هررا، کوندوگبیا، یورنته، رینیلدو و لوئیس سوارز بازیکنانی هستند که شاید در ترکیب تیمشان محتاطانه بازی کنند.

ترکیب احتمالی منچستر سیتی: ادرسون، واکر، استونز، لاپورته، ژائو کانسلو، دی بروینه، رودری، برناردو سیلوا، محرز، فودن، گریلیش
ژائو کانسلو و کوین دی بروینه نیز باید در برابر اتلتیکو مادرید مراقب باشند؛ چراکه در صورت دریافت کارت زرد در این مسابقه، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد.

کد خبر 568193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.