مدیریت پسماند از اولویت‌های شهرداری در سال جدید است

شهردار بروجرد گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری طی یک ماه گذشته، اقداماتی متعددی در نقاط مختلف شهر انجام داده و هدف ما ارتقای کیفیت فضاهای شهری در سال جدید است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت پسماندهای شهری، نقش مهمی در زیباسازی شهر و جلوگیری از بروز اغتشاشات بصری دارد؛ به این منظور و در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهری، شهرداری بروجرد مدیریت پسماند را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کاری در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری بروجرد طی یک ماه گذشته، اقداماتی متعددی در نقاط مختلف شهر انجام داده است، خاطرنشان کرد: سازمان پسماند شهرداری اقدام به پاکسازی و تسطیح لچکی فضای سبز ابتدای جاده شهرک شهید کشوری از سمت محور بروجرد اراک کرده است تا کیفیت منظر شهری ورودی‌های شهر ارتقا پیدا کند.

شهردار بروجرد اضافه کرد: شهرداری اقدام به حفاری ابتدای بلوار امام (ره) جهت اجرای فونداسیون المان ورودی شهر از سمت میدان آیت‌الله بروجردی کرده است.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: به منظور دفن اصولی پسماندهای شهری، حفر ترانشه در سایت سراب سازمان انجام شده و شناسایی و اعلام اخطار به صنوف متخلف که پسماندهای شغل خود را در پیاده‌روهای سطح شهر رها می‌کنند، ادامه دارد.

وی ادامه داد: شهرداری علاوه بر شناسایی صنوف متخلف، اقدام به جمع‌آوری و پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در خیابان‌ها و معابر مختلف شهر کرده است و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 568190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.