او یک فرشته بود، مرا بدبخت کرد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تهیه‌کننده وظیفه خود نمی‌داند که حرمت قدیمی‌ها را نگه دارد، بلکه می‌خواهد از کسانی استفاده کند که گیشه با آن‌ها است تا فیلمش را بیشتر بفروشد و ما در برابر سلبریتی‌ها جذابیتی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی ضرابی که علاوه بر بازیگری در هنر چهره‌پردازی نیز دارای سابقه است اما فعالیت در این حرفه را هم کنار گذاشته است درباره علت این کم‌کاری اظار کرد: آن‌قدر کار کردیم و بدهکار شدیم که مجبور شدیم دیگر این بدهکاری را ادامه ندهیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود شناخته می‌شود، در خصوص این نقش گفت: نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود مرا بدبخت کرد، بعد از آن هر نقشی که می‌خواستند آدم بخورد، آدم بکشد، آدم بپزد یا کسی را بدزدد به من پیشنهاد می‌دادند، من حالم بد می‌شد و شاید برای همین کم‌کار شدم.

ضرابی دلیل ضعیف شدن سریال‌های ماه رمضان در تلویزیون را به دلیل ارزشی می‌داند که زمانی رسانه به این گونه سریال می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان این موضوع خیلی با ارزش بود و مدیریت می‌خواست در ماه رمضان خیابان خلوت شود و مردم پای سریال بنشینند اما الان برایشان انگیزه‌ای نمانده است.

سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی تولید سال ۱۳۸۴ است. حال و هوای این سریال با سریال‌های مناسبتی ماه رمضان تفاوت عمده داشت؛ مخاطبان پیش‌تر ژانر کمدی و درام را تجربه کرده بودند، اما او یک فرشته بود آغازگر ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر «ماورایی» نام گرفت.

این سریال روایتگر داستانی است که در خلال آن برای اولین بار شیطان در کالبد یک انسان نمایش داده شد تا از این طریق شیطان را در قالب متافیزیکی و ماورایی برای مخاطبان باورپذیرتر نشان دهد.

به گزارش ایمنا، سریال «او یک فرشته بود» در ماه رمضان امسال نیز از شبکه آی‌فیلم در حال نمایش است.

کد خبر 568184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.