دانشگاه پیام‌نور میزبان آزمون صلاحیت حرفه‌ای صداوسیما

سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام‌نور اصفهان گفت: آزمون صلاحیت حرفه‌ای صداوسیما در روزهای پنجشنبه و جمعه _بیست‌وپنجم و بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در دانشگاه پیام‌نور مرکز اصفهان برگزار می‌شود.

صدیقه واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای صدا و سیما در دانشگاه پیام‌نور مرکز اصفهان، اظهار کرد: این دانشگاه مجری برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان صدا و سیما است.

وی درباره تاریخ برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای صدا و سیما گفت: آزمون صلاحیت حرفه‌ای صدا و سیما در روزهای پنجشنبه و جمعه _بیست‌وپنجم و بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در دانشگاه پیام‌نور مرکز اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام‌نور اصفهان با بیان اینکه آزمون صلاحیت حرفه‌ای صدا و سیما در ۲۰ رشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این آزمون در رشته‌های پویانمایی، گریم، عکاسی، کارگردانی، نورپردازی، منشی صحنه و دیگر رشته‌ها که در مجموع ۲۰ رشته است، برگزار می‌شود.

واعظی‌فر با اشاره به اینکه آزمون صلاحیت حرفه‌ای صدا و سیما در دو روز برگزار می‌شود مطرح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون بالغ بر ۴۰۰ نفر است که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی، برگزار می‌شود.

کد خبر 568174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.