ارائه خدمات حمایتی به ۲۴۲دانش‌آموز با نیازهای ویژه

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان چهارمحال‌وبختیاری، گفت: خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عباس داوطلب» امروز چهارشنبه -بیست‌وچهارم فروردین‌ماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با رشد ۶۲ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری در طرح خدمات حمایتی ۳۲۶ پرونده از خدمات درمانی دانش‌آموزان از سوی مدارس استثنایی استان به این اداره ارسال شد که پس از بررسی دقیق مدارک و مستندات، ۲۴۲ پرونده واجد شرایط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال شد و با تأیید حداکثری مبلغ دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به حساب دانش‌آموزان واریز شد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های طرح خدمات حمایتی امسال افزایش میزان پرداختی به دانش‌آموزان از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته با رشد ۶۲ درصدی، افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش پرونده‌های ارسالی نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته سرانه استان از ۶۰۰ میلیون ریال به دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال افزایش یافت.

داوطلب تصریح کرد: گفتنی است به منظور دستیابی کودکان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به خدمات و امکانات مختلف و موردنیاز، در قالب طرح خدمات حمایتی نسبت به پرداخت کمک‌هزینه‌های درمانی، دارویی، جراحی، پاراکلینیک، خدمات دندان‌پزشکی و خرید وسایل توانبخشی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی اقدام می‌شود.

کد خبر 568172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.