۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
با مهران مدیری قهر نیستم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چند طرح برای کارگردانی دارم اما متأسفانه طرفِ هر کارگردانی که می‌رویم مافیای خودش را دارد. این مافیا در سینما و تلویزیون نیز وجود دارند اما در سینما بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر زکریا درباره اینکه برخی از همکاران قدیمی درخواست کرده‌اند او با مهران مدیری آشتی کند، افزود: من با مهران مدیری قهر نیستم. او یک واقعیت را گلایه‌آمیز مطرح کرد اما مطبوعات زرد، طورِ دیگری این جریان را هدایت کردند. من گفتم سال‌ها با شما (مهران مدیری) کار کردیم، چرا وقتی می‌خواهید کارهای جدید بسازید به سراغِ ما نمی‌آیید.

وی تصریح کرد: یک زمانی به ما می‌گفتند شما بازیگر سریال‌های ۹۰ شبی هستید و کار طنز کردید. اما امروز بازیگران کمدی و جدی و در هر ژانر دیگر ایفای نقش می‌کنند و کسی هم به آن‌ها ایراد نمی‌گیرد. اگر هم روزی قرار باشد با مدیری دوباره کار کنم حتماً در ابتدا، دلخوری‌هایم را می‌گویم و بعد با ایشان کار خواهم کرد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: این روزها چه در تلویزیون و چه سینما کمتر کارهای ایرانی می‌بینم؛ چون نسبت به ضعفِ آنها انتقاد دارم. در دوره‌ای «سربداران»، «کیف انگلیسی» و سریال‌های خوبی داشتیم اما هر روز افت و نزول بیشتری را در این عرصه شاهد هستیم. چه شد به این‌جا رسیدیم؟ این روزها سریال «جیران» نیز متعجبم کرده است که چرا آن قدر اشتباهات فاحش در آن وجود دارد؛ در صورتی که کارگردان این اثر حسن فتحی است و از او انتظار دیگری داشتیم.

زکریا افزود: در این سریال بعضی دیالوگ‌ها محاوره‌ای و یک‌سری به زبانِ کتابی است؛ واقعاً این روزها ترجیح می‌دهم بیشتر کارهای خارجی و بین‌المللی تماشا کنم.

کد خبر 568169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.