با خود رقابت کردن چیز عجیبی است

بازیگر سینما و تلویزیون که در شب‌های ماه رمضان سریال «نجلا ۲» و «از سرنوشت ۴» را روی آنتن دارد، می‌گوید: در سریال‌هایی که از دید عموم موفق هستند، قطعاً دست‌اندرکاران تولید به فکر می‌افتند که سری‌های بعدی را نیز تولید کنند و این اتفاق در همه جای دنیا مرسوم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهرداد ضیایی اظهار کرد: در سریال‌هایی که از دید عموم موفق هستند، قطعاً دست‌اندرکاران تولید به فکر می‌افتند که سری‌های بعدی را نیز تولید کنند و این اتفاق در همه جای دنیا مرسوم است، در ایران هم به همین شکل است ولی اینکه سریال‌ها بتوانند با ادامه فصل‌های جدیدشان موفق شوند، بستگی به شرایط تولید دارد که چقدر بتواند موفقیت سری اولش را حفظ کند و مخاطبش را همچنان نگه دارد.

به گفته وی، رقابت متعلق به یک فضای آزاد است. زمانی که تلویزیون ما متعلق به بخش حاکمیتی است نمی‌شود با آن رقابت کرد تا اینکه خودش با خودش رقابت کند. با خود رقابت کردن هم به نظرم چیز عجیبی است.

این بازیگر گفت: در بحث‌های مربوط به سیر و سلوک و از این قبیل موضوعات، ممکن است آدم‌ها با خودشان رقابت داشته باشند اما صحبت ما بر سر سیر و سلوک عارفانه نیست بلکه بر سر یک موضوع واقعی است.

ضیایی افزود: دستگاهی که بودجه دولتی دارد طبیعتاً نمی‌تواند خودش با خودش رقابت کند، مگر اینکه رقابت در بخش ممیزی یا بودجه باشد که آن هم، همه بودجه‌ها یکی است و از یک جا صادر می‌شود، بنابراین تا زمانی که بخش خصوصی فعال نباشد، من شخصاً نمی‌توانم در مورد این قضیه چیزی متصور شوم.

کد خبر 568154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.