فروش اوراق مشارکت شهرداری قم تا شهریور ۱۴۰۱

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: فروش نهایی اوراق مشارکت شهرداری این کلان‌شهر تا شهریورماه سال جاری انجام و مبلغ آن به‌حساب شهرداری واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی حسام‌نژاد با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهرداری قم، اظهار کرد: مجوز این اوراق مشارکت در بیست‌وهشتم اسفندماه ۱۴۰۰ انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه این اوراق مشارکت برای دو موضوع مهم تخصیص‌یافته است، ادامه داد: ۶۰۰ میلیارد از این اوراق مربوط به پروژه قطار شهری و ۱۰۰ میلیارد آن مربوط به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم، تصریح کرد: فروش نهایی این اوراق تا شهریورماه سال جاری انجام می‌شود و مبلغ آن به‌حساب شهرداری برای هزینه کرد در دو پروژه قطار شهری و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قطار شهری در معرض تست گرم و بعدازآن بهره‌برداری قرار دارد، به طور طبیعی نیازهای ارزی، تجهیزاتی و تأسیساتی بسیار زیادی دارد و این مبلغ کمک خوبی برای پیشبرد این پروژه است.

حسام‌نژاد با تاکید بر اینکه‌برای اتوبوس‌رانی وضعیت بهتری داریم، گفت: در دو سال گذشته، تعداد زیادی از اتوبوس‌های شهرداری قم نوسازی شده است؛ در حال حاضر نیز شرایط مناسبی نسبت به سایر کلان‌شهرها داریم و با تزریق نقدینگی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تا چند سال آینده نیاز به نقدینگی جدی در این بخش وجود ندارد.

کد خبر 568153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.