۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
خوی در مسیر توسعه

شهردار خوی گفت: توسعه شهری نیازمند عزم جدی، برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی است و مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بهسازی ساختار اداری و تدوین بودجه مبتنی بر افزایش سرانه شهری در شأن شهر خوی، اقدامات لازم را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حسن نصرالله‌پور» در صفحه اینستاگرام شهرداری خوی نوشت:

توسعه شهری نیازمند عزم جدی، برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی است. طی هفت ماه گذشته مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف به ویژه در بهسازی ساختار اداری، تدوین بودجه مبتنی بر افزایش سرانه شهری در شأن شهر خوی، ایجاد سازمان‌های تخصصی و توجه ویژه به بحث آزاد سازی معابر، اقدامات زیر بنایی و اساسی داشته است.

بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ برای تملک و آزاد سازی در سطح شهر بودجه در نظر گرفته شده و با ۲۶ و ۶۴۰ مترمربع مساحت آزاد شده در مجموع ۲۴ تملک در سطح شهر انجام شده است.

تلاش جدی برای تملک پلاک‌های واقع در مسیر کمربندی شهید سلیمانی در بخش دوم حدفاصل جاده قطور و محله قاضی آغاز شده و برنامه‌ریزی لازم برای آزادسازی و آغاز عملیات اجرایی این بخش از مسیر کمربندی و اتمام آن در سال کاری جدید انجام شده است.

کوچه شهیدین رضایی، کوچه امین دیوان، کوچه حاتم خان، کوچه انصاری در ۴۵ متری سیستانی‌زاده، کوچه حسنی در صمدزاده، کوچه کمال‌الملک در تخته پل، کوچه سعادت در خیابان کارگر، کوچه شهید مهدیزاده در آستانه علی، کوچه شهید صمصامی در خیابان انقلاب، کوچه شهید خندانی ۴، میدان امام حسین (ع) ادامه کمربندی شهید سلیمانی حدفاصل جاده قطور تا محله قاضی، ادامه مسیر کمربندی حد فاصل یدیلر تا روستای وار و بلوار شهید قمری اصل از جمله معابر و اماکنی هستند که تملک و آزادسازی در آن‌ها طی هفت ماه از سوی شهرداری انجام شده است.

کد خبر 568087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.