۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
تبلت Vivo Pad چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت Vivo Pad که به‌تازگی معرفی شده است، دارای نمایشگر ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت Vivo Pad که به‌تازگی معرفی شده یک محصول تبدیل‌پذیر است که امکان استفاده از آن را با قلم لمسی و صفحه‌کلید، فراهم می‌کند. در صفحه‌کلید مجزای این محصول، از ترک‌پد استفاده شده است. تبلت Vivo Pad دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است. این نمایشگر دارای استاندارد دالبی ویژن است، اسپیکرهای آن نیز از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

تبلت Vivo Pad در کنار دوربین سلفی از حسگر سه بعدی مدت پرواز (3D ToF) استفاده می‌کند. این محصول برای پردازش وظایف مختلف از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام استفاده می‌کند و بر نسخه جدیدی از رابط کاربری ویوو به نام Origin OS HD متکی است. در تبلت ذکر شده از درگاه USB 3.2 Gen 1 با سرعت انتقال پنج گیگابایت بر ثانیه استفاده شده است؛ بنابراین کاربران می‌توانند حافظه پرسرعت و نمایشگر خارجی تا وضوح حداکثر 4K و نرخ نوسازی حداکثر ۶۰ هرتز را به تبلت متصل کنند.

ضخامت تبلت Vivo Pad 6.55 میلی‌متر اعلام شده است. این محصول بدنه‌ای از جنس آلومینیوم هواپیمایی دارد و وزنش به ۴۹۸ گرم می‌رسد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۸.۰۴۰ میلی‌امپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت Vivo Pad در کانفینگ پایه با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۹۰ دلار ارزیابی شده است؛ در حالی که کانفینگ دوم با همین مقدار رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۷۰ دلار عرضه می‌شود. قلم لمسی تبلت Vivo Pad با قیمت ۵۵ دلار و صفحه‌کلید به قیمت ۹۴ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 568041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.