چرا باید تتر بخریم ؟ کاربرد های ارز دیجیتال تتر

در واقع ایده پشت پرده‌ی Tether این است که شما می‌توانید پول نقد خود را به یک ارز دیجیتال پایدار تبدیل کنید.

شاید از خود بپرسید که قیمت امروز تتر با چند ماه آینده برابر است و بیشتر از ۱ دلار نمی‌شود، پس چرا باید چنین ارز دیجیتالی را خریداری کنیم؟ با توجه به قیمت امروز بیت کوین و محبوبیت بالای این ارز دیجیتال، همواره افراد تمایل به خرید و معامله‌ی آن دارند. یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ارز تتر، ویژگی مبادله‌ی آن با سایر ارزهای دیجیتال است.

کاربردهای ارز دیجیتال تتر

تراکنش‌ها: یکی از مزایای بزرگ ارزهای دیجیتال این است که مردم در هر نقطه از جهان می‌توانند به سرعت و با هزینه بسیار کم برای یکدیگر پول نقد ارسال کنند. از سوی دیگر، نقل و انتقالات بین‌المللی پول توسط بانک‌ها، اغلب گران و بسیار زمان بر هستند. اما ارز دیجیتال Tether این مشکل را به آسانی حل می‌کند زیرا قیمت ثابتی دارد.

ترید و معامله: استفاده از پول نقد برای تراکنش‌های ارز دیجیتال هزینه‌ی زیادی دارد و ممکن است تا چند روز زمان ببرد. یک گزینه ساده‌تر، استفاده از Tether برای معامله بین ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید ارز تتر را خریداری کنید و در حساب صرافی خود نگه دارید و سپس هر زمان که می‌خواهید آن را با یک ارز دیجیتال دیگر معامله کنید. همچنین اگر شما ارز دیجیتالی دارید که می‌خواهید آن را به پول نقد تبدیل کنید، می‌توانید به جای فروش آن در بازار، از ارز Tether استفاده کنید.

سیستم وام دهی: بسیاری از صرافی‌ها به شما امکان می‌دهند که توکن‌های خود را وام دهید، و می‌توانید این کار را با هر ارز دیجیتالی از جمله استیبل کوین‌ها انجام دهید. نرخ بهره برداری و سوددهی از انجام این کار می‌تواند بسیار بالا باشد، زیرا برخی از افراد با وام دادن توکن‌هایشان حدود ۲۵ درصد سود دریافت می‌کنند. با توجه به قیمت امروز بیت کوین و نوسانات قیمتی یکی از مزیت‌های انجام این کار توسط استیبل کوین‌ها این است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد کاهش قیمت ارزهای دیجیتال ندارید.

پشتوانه‌ی ارز دیجیتال تتر و مشکلات آن

شاید از نظر شما ارز دیجیتال تتر ایمن و قابل اعتماد به نظر برسد، اما جالب است بدانید که این استیبل کوین هم مشکلات فراوانی از زمان توسعه تاکنون داشته است.پشتوانه‌ی نقدی یک استیبل کوین برای ثبات در بازار، یکی از مهم‌ترین عوامل است. اگر شرکت توسعه دهنده‌ی آن استیبل کوین‌، پشتوانه نقدی کافی برای توکن هایی که منتشر می‌کند نداشته باشد، در واقع در حال ایجاد پول نامعتبر است!

با توجه به قیمت امروز تتر، پشتوانه‌ی این استیبل کوین همواره مورد بحث بوده است و متأسفانه Tether Limited قبلاً در مورد این مسائل دروغ‌هایی گفته است. در گذشته ادعا می‌شد که هر تتر یک به یک با یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. اما پس از گذشت زمان چنین ادعایی رد شد.

قیمت لحظه‌ای تتر قیمت امروز تتر بصورت دقیق در سایت بیتمینو قابل مشاهده می‌باشد

در سال ۲۰۱۹، وکیل تتر لیمیتد فاش کرد که ۷۴ درصد از تترها توسط پول نقد و معادل‌های نقدی پشتیبانی می‌شوند. و در سال ۲۰۲۱، شرکت توسعه دهنده‌ی تتر یک تفکیک پشتوانه‌ی ایجاد کرد که نشان می‌داد تنها ۲.۹ درصد از توکن‌های تتر، با پول نقد واقعی پشتیبانی می‌شوند. بقیه پشتوانه‌ی آن ترکیبی از دارایی‌ها و سهام‌ها، از جمله اوراق تجاری، وام‌های تضمین شده، و اوراق قرضه شرکتی است.

چرا باید تتر بخریم ؟ کاربرد های ارز دیجیتال تتر

صرافی تبدیل بیت کوین به USDT

با توجه به قیمت امروز بیت کوین و محبوبیت این ارز دیجیتال برای خرید و فروش، هر زمان که نیاز به تبدیل بیت کوین به USDT داشته باشید، از صرافی LetsExchange استفاده کنید. در مبادله BTC به USDT، شما می‌توانید بیت کوین خود را با Tether به سادگی مبادله کنید.

قیمت امروز بیت کوین و تبدیل آن به USDT

در بالاتر اشاره کردیم که ارزهای دیجیتال، دارای نوسانات بسیار بالایی هستند. هیجانات بازار به این معنا است که قیمت یک ارز می‌تواند در عرض چند ثانیه تغییر کند. شما نمی‌توانید همیشه به داده‌های قدیمی بازار متکی نباشید، بنابراین قیمت اکثر ارزها همواره در حال جا به جایی است و شما برای حفظ سرمایه‌ی خود نیاز به ثبات دارید، به همین دلیل استیبل کوین تتر یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای تبدیل بیت کوین به تتر است.

جزئیات قیمت BTC به USDT

قیمت روز بیت کوین به USDT به طور مداوم در حال تغییر و نوسان است. شما همیشه باید قبل از ایجاد یک تراکنش برای تبدیل ارزها، نمودار و قیمت لحظه‌ای آن‌ها را چک کنید.

قیمت مبادله BTC USDT دائماً در حال تغییر است، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم همیشه نمودار زنده ارز مورد نظر را هم بررسی کنید و قبل از هر معامله از ماشین حساب تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید نتیجه تراکنش هایتان را ارزیابی کرده و تصمیم مناسب‌تری بگیرید که آیا اکنون زمان مناسبی برای ایجاد یک تراکنش است یا خیر.

چگونه ارز دیجیتال Tether بخریم؟

پس از اینکه صرافی ارز دیجیتال مناسب خود را انتخاب کردید، باید یک حساب کاربری معتبر ایجاد کنید. در مرحله بعد، شما باید یک کیف پول ارز دیجیتال قابل اعتماد تهیه کنید. در واقع کیف پول محلی است که شما دارایی‌های رمزنگاری و دیجیتال خود را با خیال راحت در آن ذخیره می‌کنید.

کیف پول‌های مختلفی وجود دارد و شما باید این نکته را در نظر بگیرید که هر کیف پول می‌تواند از نظر ویژگی‌ها، قابلیت استفاده و امنیت متفاوت باشد. در اولین مرحله شما باید بین کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری، یک کدام را انتخاب کنید.

کیف پول سخت افزاری یک دستگاه فیزیکی آفلاین است که توکن‌های ارز دیجیتال Tether شما را در خود ذخیره می‌کند. این نوع کیف پول یکی از امن ترین کیف پول‌های موجود در جهان است. این نوع والت نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. شما باید یک سخت افزار خاصی را خریداری کنید. اکثر کیف پول‌های سخت افزاری برای فروش نه تنها از USDT بلکه از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کنند.

اما استفاده از کیف پول نرم افزاری به طور کلی در اکثر پلتفرم‌ها رایگان است. کیف پول نرم افزاری از یک والت سخت افزاری امنیت کمتری دارد، زیرا ممکن است در برابر انواع بدافزار و ویروس آسیب پذیر باشد. مطمئن شوید که اقدامات امنیتی لازم را برای ایمنی بیشتر انجام داده‌اید و فقط کیف پول‌های رسمی یا بسیار معتبر را دانلود و استفاده کنید.

بررسی نهایی دلایل خرید تتر

اگر شما می‌خواهید یک استیبل کوین معتبر بخرید، ارز تتر بیشترین محبوبیت را در بازار دارد. در بیشتر مواقع تتر توانسته قیمت ۱ دلاری خود را حفظ کند. حتی زمانی که بازار ریزش شدیدی داشته و قیمت ارزهای دیجیتال دچار نوسان بودند.

با این حال، با توجه به اینکه شرکت توسعه دهنده‌ی Tether Limited شفافیت خود را ثابت نکرده، ممکن است بخواهید که یک استیبل کوین دیگری را خریداری کنید. در صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال، می‌توانید چندین مورد مختلف از استیبل کوین‌ها را بدون وجود مشکل خریداری کنید.

استیبل کوین‌هایی مانند تتر دسته‌ای از دارایی‌های رمزنگاری نوظهور هستند که فراتر از دنیای تجارت، از جمله در بخش‌هایی مانند پرداخت‌های بین‌المللی و جا به جایی پول، استفاده می‌شوند.

به یاد داشته باشید، ارزهای دیجیتال همچنان مشمول مالیات هستند. شما می‌توانید USDT را در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال خریداری کنید. یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید و ارز دیجیتال Tether (USDT) را بخرید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید. شما به همین راحتی می‌توانید از مزایای بسیار زیاد این استیبل کوین بهره ببرید!

کد خبر 568025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.