صبر خانواده‌های شهیدان، یکی از رموز موفقیت ایران اسلامی

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی» نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان یکی از رموز موفقیت ایران اسلامی و عامل برقراری امنیت و همچنین حفظ وحدت است.

به گزارش ایمنا، سردار قدرت‌الله احمدی‌پور روز سه‌شنبه در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا، با بزرگداشت یاد شهدا و قدردانی از رشادت‌های آنان اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا است.

وی با تاکید بر تداوم رسالت شهدا با پیروی از سیره و منش آن‌ها و جاری کردن آن در زندگی گفت: اگر امروز ایران اسلامی بر قله‌های افتخار قرار گرفته نتیجه فداکاری‌های شهیدان است.

سردار احمدی‌پور گفت: امروز همگان وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم و برای پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: استقلال، آزادی و امنیت ایران اسلامی مرهون شهدا است که با دست خالی در برابر دشمن افتخارات بزرگی کسب کردند.

مرادعلی تاتار افزود: امروز ما وظیفه داریم با تبعیت از شهدا برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان و امنیت موجود تلاش کنیم.

وی خانواده‌های شهیدان را چشم و چراغ ملت ایران اسلامی دانست و گفت: خدمتگذاری به مردم مهمترین راهی است که می‌توانیم به شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکان‌دار نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر آزادی‌خواهان جهان ادای دین کنیم.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید در منازل شهدا، از خانواده‌های شهیدان «نادر سعادت‌آبادی»، «محسن حسینی‌دنگی»، «کرمعلی عزیزی» و «سلمان حسینی» و «رمضان اخگری» در شهرستان مرزی قصرشیرین تجلیل شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 567954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.