موفقیت آتش‌نشانان گرگان در مهار ۲حادثه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: آتش‌نشانان با آمادگی کامل و به‌واسطه آموزش‌های فراگرفته شده، طی ۲۴ساعت گذشته، دو عملیات امداد و نجات را با موفقیت انجام دادند.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، خبری مبنی بر خودکشی یک نفر روی پل سربازان گمنام امام زمان به اطلاع مأموران سازمان رسانده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سریعاً تیم عملیاتی امداد و نجات ایستگاه شماره یک را به همراه تشک نجات به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: طبق اعلام فرمانده تیم عملیاتی، زنی حدوداً ۳۶ ساله به دلیل مصرف مواد مخدر قصد اقدام به خودکشی و سقوط از روی پل را داشت که فرمانده تیم عملیاتی با رعایت تمام جوانب، اقدام به برپایی تشک نجات در زیر پل کرد.

صفری اضافه کرد: با هماهنگی ستاد فرماندهی و تا رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳، کارکنان اورژانس اجتماعی اقدام به صحبت با شخص مذکور، کنترل شرایط موجود، دور کردن وی از نرده‌ها و منصرف ساختن او از خودکشی کردند و او را از خطر نجات دادند

وی ادامه داد: این شخص جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تاکید کرد: اوایل صبح امروز نیز با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ زنگ ایستگاه شماره چهار در بهارستان به صدا درآمد و آتش‌نشانان به محل حادثه در شهرک شهریار، اعزام شدند.

صفری تصریح کرد: پس از اعزام تیم عملیاتی سازمان، مشخص شد جوانی اقدام به سرقت تجهیزات اتاقک برق از طریق دریچه پشت‌بام کرده است که به دلیل سقوط ناگهانی، درون اتاقک دچار برق‌گرفتگی شدید می‌شود.

وی تاکید کرد: با حضور عوامل اداره برق در محل، برق اتاقک انتقال و توزیع برق قطع و نیروهای امدادی به درون اتاقک وارد شدند و مصدوم را از محل حادثه خارج کردند و جهت اعزام به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 567935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.