رویداد هفته جهانی شهرهای هوشمند جهان فردا برگزار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از برگزاری رویداد هفته جهانی شهرهای هوشمند جهان به‌صورت مجازی خبر داد.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویداد هفته جهانی شهرهای هوشمند سازمان جهانی IEEE که هر سال و در ماه مارس میلادی برگزار می‌شود، فرصتی برای ارائه راهکارها، دستاوردها، تجارب و کاربردهای مختلف تکنولوژی و فناوری جهت مدیریت هوشمند شهرها است.

وی تصریح کرد: رویداد هفته جهانی شهرهای هوشمند جهان در قالب پنل‌های مختلف و به صورت محلی در اقصی نقاط جهان و توسط سفیران شهرهای هوشمند سازمان جهانی IEEE برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان افزود: در این رویداد که فردا _چهارشنبه، بیست‌وچهارم فروردین‌ماه مطابق با سیزدهم آپریل ۲۰۲۲_ با حضور اندیشمندان فنی و تخصصی، صاحب‌نظران، ذی‌نفعان مرتبط و مدیران شهرهای برتر در زمینه هوشمندسازی برگزار خواهد شد، به بحث و تبادل نظر در خصوص ارائه راهکارها و تجارب مرتبط با مدیریت هوشمند موضوعاتی از قبیل آب، پسماند، حمل‌ونقل، سلامتی، انرژی، ساختمان و غذا پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده شهرداری اصفهان در پنل مجازی رویداد هفته جهانی شهرهای هوشمند جهان در ارتباط با رویکردهای موقعیت آگاهانه مردم‌محور همچنین تنظیم برنامه جامع هوشمندسازی شهری با در نظر گرفتن رویکرد شهر همگرا در راستای توسعه پایدار با استفاده از ظرفیت مشارکت عمومی و سیاست کلی نگاه از پایین به بالا به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر در برنامه‌ریزی شهری سخنرانی خواهم داشت.

رویداد هفته جهانی شهرهای هوشمند جهان فردا برگزار می‌شود

کد خبر 567931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.