بایننس، مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد

بایننس(Binance)، بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم معاملات، مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد و سومین تاییدیه نظارتی خود را در منطقه خاورمیانه پس از بحرین و دبی ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تاییدیه اصولی بازار جهانی ابوظبی (ADGM) به بایننس اجازه می‌دهد تا به عنوان یک واسطه فروشنده در دارایی‌های دیجیتال از جمله ارزهای رمزنگاری شده فعالیت کند. این نقطه عطفی دیگر برای این صرافی ارز دیجیتال است که پیش بینی می‌کند به عنوان یک شرکت کاملاً دارای مجوز فعالیت کند.

بایننس، مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد

ADGM به عنوان یک منطقه آزاد مالی بین‌المللی در پایتخت امارات متحده عربی عمل می‌کند که از لحاظ تاریخی نقش مهمی در سیستم نظارتی و قانون گذاری بر خدمات مالی ارائه شده در حوزه قضائی خود داشته است.

ADGM در واکنش به تلاش‌های بایننس برای کسب مجوزهای نظارتی در سراسر جهان، اظهار داشت: IPA بخشی از برنامه‌های بایننس برای تثبیت خود به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی کاملاً تنظیم‌شده در یک مرکز مالی بین‌المللی، شناخته‌شده و به خوبی تنظیم‌شده است. ADGM همچنین قصد خود را برای ارائه تاییدیه های نظارتی مشابه برای شرکت‌های رمزنگاری محلی و جهانی به اشتراک گذاشت تا ابوظبی را به عنوان مرکز دارایی‌های مجازی با رشد سریع و اقتصاد دیجیتال قرار دهد.

ظاهر بن ظاهر (Dhaher bin Dhaher)، مدیر عامل ADGM نیز از این حرکت استقبال کرد و قول داد به تلاش‌های بایننس برای تثبیت حضور آنها در ابوظبی کمک کند. به غیر از بایننس، صرافی برجسته ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTX) نیز مجوزهای عملیاتی در دبی، دومین شهر بزرگ امارات پس از ابوظبی، دریافت کرده است.

کد خبر 567926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.