ترکیب احتمالی بایرن‌مونیخ و ویارئال در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن‌مونیخ در دیدار رفت با یک گل در خانه ویارئال شکست خورد تا کار دشواری برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان در بازی برگشت داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، بایرن‌مونیخ در مرحله قبلی لیگ قهرمانان اروپا در کمال ناباوری در بازی رفت برابر سالزبورگ شکست خورد؛ اما در دیدار برگشت به سختی این تیم را مجازات کرد تا در بازی رفت و برگشت، هشت گل به آن‌ها زده باشد؛ اتفاقی که «ناگلزمن» امیدوار به تکرار شدن آن است.

بدون شک «اونای امری» اندیشه‌های زیادی برای تقابل امشب تیمش برابر بایرن مونیخ دارد و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا حداقل تیمش بتواند با کسب یک تساوی، به مرحله نیمه نهایی صعود کند. کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که ویارئال حتی یوونتوس را شکست دهد؛ اما زیردریایی‌های اسپانیا نه تنها بانوی پیر را از لیگ قهرمانان کنار زدند، بلکه حالا نوبت بایرن نیز فرا رسیده است.

ترکیب احتمالی هر دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

بایرن مونیخ: نویر، پاوارد، اوپامکانو، هرناندز، دیویس، کیمیچ، گورتزکا، کومان، مولر، گنبری، لواندوفسکی

در جمع بازیکنان بایرن، سوله به دلیل ابتلاء به بیماری آنفولانزا قادر به همراهی تیمش نیست. همچنین تولیسو به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا و چوپو موتینگ نیز به دلیل عدم آمادگی بدنی مناسب در بازی تیمشان برابر ویارئال حاضر نخواهند بود.

هرناندز نیز تنها بازیکن ناگلزمن است که در صورت دریافت کارت زرد در این مسابقه و صعود به مرحله بعدی، بازی تیمش را از دست خواهد داد.

ویارئال: رولی، فویت، آلبیول، پائو تورس، استوپینان، کوکلین، کاپو، پارخو، لوسلسو، جرارد مورنو، دانجوما

آلبرتو مورنو به دلیل مشکل زانو نمی‌تواند تیمش را برابر بایرن مونیخ همراهی کند؛ همچنین دیا نیز به دلیل مشکلات عضلانی از لیست بازیکنان کنار گذاشته شده است.

در صورت صعود ویارئال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پارخو و رولی در صورت دریافت کارت زرد برابر بایرن مونیخ بازی تیمشان را از دست می‌دهند.

کد خبر 567925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.