ابلاغ افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی در رشت

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت گفت: افزایش میانگین ۲۰ درصد کرایه تاکسی از سوی فرمانداری به شورای اسلامی و شهرداری رشت برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد محبتی با اشاره به اینکه افزایش نرخ تاکسی از سوی شهرداری رشت در قالب لایحه‌ای به شورای اسلامی این شهر ارائه شد، اظهار کرد: این میزان افزایش نرخ تاکسی در دو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و برنامه و بودجه کارشناسی و مورد بررسی قرار گرفت و مصوبه پس از بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر به فرمانداری شهرستان رشت ارائه شد.

وی با بیان اینکه ارائه مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت از سوی فرمانداری به ستاد تنظیم بازار استان گیلان در استانداری بوده است، ادامه داد: پس از بررسی در ستاد تنظیم بازار در نهایت افزایش میانگین ۲۰ درصد کرایه تاکسی از سوی فرمانداری به شورای اسلامی و شهرداری رشت برای اجرا ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت، تصریح کرد: تا پایان هفته جاری نرخ جدید در مسیرهای مختلف در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد تا در خودروی خود برای مشاهده مسافر نصب کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی در رشت نباید بالاتر از نرخ مصوب از مسافران دریافت کنند، گفت: شهروندان در صورت تخلف رانندگان تاکسی می‌توانند موضوع را به بازرسان در خطوط تاکسی اعلام کنند یا به سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری رشت برای بیان تخلف راننده خاطی مراجعه کنند.

محبتی در خصوص اینکه برای بررسی پرونده‌ها هفته‌ای دو جلسه در این سازمان تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در اولین جلسه نیز گزارش شهروندان بررسی و با راننده مربوطه برخورد می‌شود.

کد خبر 567918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.