تولید بیش از یک‌هزار تن آسفالت در کمتر از یک‌ماه

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان هزار و ۵۲۶تن آسفالت در کمتر از یک ماه تولید شده است، گفت: تمام تلاش ما این است که حداکثر ظرفیت خود را به کار بگیریم؛ اما واقعیت این است که به دلیل گستردگی کار، تورم و کمبود اعتبار، قادر نیستیم به صورت یک‌جا تمام شهر را آسفالت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عبدالصادق نجفی» امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ با بیان اینکه آسفالت معابری شهرکرد از دو طریق انجام می‌شود، اظهار کرد: لکه‌گیری معابر از طریق اکیپ دستی انجام می‌شود که ۲۱۱ تن آسفالت توسط این اکیپ مصرف و هزار و ۳۱۵ تن آسفالت با استفاده از دستگاه فنیشر در خیابان‌های باهنر، چهارراه فصیحی، چهارراه بازار، میدان قدس و مهدیه مصرف شده است.

وی افزود: تولید هزار و ۵۲۶ تن آسفالت در کمتر از یک ماه، اقدامی بی‌نظیر از سوی کارکنان کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد بوده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه قبول داریم بسیاری معابر و خیابان‌های سطح شهر به دلیل قدمت بالای آسفالت و تخریب ناشی از حفاری نیاز به روکش دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که حداکثر ظرفیت خود را به کار بگیریم؛ اما واقعیت این است که به دلیل گستردگی کار، تورم و کمبود اعتبار قادر نیستیم به صورت یک‌جا تمام شهر را آسفالت کنیم.

نجفی ادامه داد: به واسطه تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری، اغلب شریان‌های اصلی و معابر فرعی شهر دستخوش روکش آسفالت شده و در شرایط حاد اقتصادی روز صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در بحث هزینه‌ها اتفاق افتاده است.

وی گفت: از هفتم الی بیست‌ودوم فروردین‌ماه امسال، هزار و ۵۲۶ تن آسفالت توسط کارخانه شهرداری تولید و معابر شهری آسفالت شد.

کد خبر 567890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.