توزیع ۳۰هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۳۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵میلیارد تومان در میان خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰۶ آشپزخانه با پخت ۱۶۰هزار پرس غذا، به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان، یک وعده غذای خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کنند.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حمایت خیران اصفهان، همواره لبخند امید را بر دل محرومان می‌نشاند و رمضان، ماه پرفیضی است که رفتارهای خیرخواهانه نیکوکاران به پیروی از شیوه ائمه اطهار به ویژه امیرالمومنین علی (ع) رنگ تازه‌ای می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای پویش اطعام مهدوی در ایام سپری شده این ماه، افزود: همگام با خیران تلاش می‌شود با آنچه در توان است، رسیدگی به معیشت خانواده‌های تحت حمایت را در اولویت طرح‌ها قرار دهیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان در میان خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰۶ آشپزخانه فعال با پخت ۱۶۰ هزار پرس غذا، به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان، شادی داشتن یک وعده دورهمی خانوادگی را برای کودکان و خانواده‌های نیازمند فراهم کرده است.

زارعان اظهار کرد: امیدواریم مشارکت‌های عموم مردم استان ادامه یابد و در شرایط سخت اقتصادی امروز، یاری رسانی به خانواده‌های نیازمند اقدام قابل تحسینی است و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای نقدی خود را واریز یا به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان مراجعه کنند.

کد خبر 567855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.