نتایج هفته دوم گروهB لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ در منطقه غرب به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز، دوشنبه و سه‌شنبه شب، بیست‌ودوم و بیست‌وسوم فروردین‌ماه، هفته دوم لیگ برتر در گروه B پیگیری و انجام شد که نتایج جالبی به دست آمد.

پیروزی تاریخی هندی‌ها:

در این گروه نتایج جالبی به دست آمد. تیم بمبئی سیتی هند که برای نخستین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، دست به کار بزرگی زد و با نتیجه دو بر یک، از سد نیروی هوایی عراق گذشت.

گل‌های این بازی به این شکل زده شد؛ ابتدا نماینده عراق در دقیقه ۵۹ با گل «احمد حمدی» که به جای علا عباس به بازی آمده بود، از رقیبش پیش افتاد؛ اما در دقیقه ۷۰ «دیگو مائوریتسیو» برزیلی توانست حساب کار را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و دقیقه ۷۵ هم «راهول بکه» هندی گلزنی کرد تا نماینده هند یک پیروزی مهم را جشن بگیرد.

پیروزی مقتدرانه نماینده عربستان:

در دیگر دیدار این گروه، الشباب عربستان الجزیره امارات را پیش رو داشت که موفق شد با سه گل مقابل حریف خود پیروز شود و با ۶ امتیاز مقتدرانه به صدر جدول گروه، تکیه بزند.

گل‌های الشباب را در این دیدار، «کارلوس کاروالیو» در دقایق ۶ و ۷۸ و «ترکی ال عامر» در دقیقه ۱۸ به ثمر رساندند. این درحالی است که شاگردان چاموسکا در تیم عربستانی، هفته اول هم بمبئی سیتی را از پیش رو برداشته بودند. یکی از نکات جالب این گروه این بود که بمبئی سیتی هفته پیش مغلوب الشباب شد و این هفته توانست نیروی هوایی عراق را شکست دهد، درحالی که عراقی‌ها هفته پیش از سد الجزیره گذشته بودند.

لازم به ذکر است که در بازی‌های دو هفته سوم و چهارم، الجزیره با بمبئی سیتی و الشباب هم با نیروی هوایی عراق رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ به شکل زیر است:

نتایج هفته اول گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

کد خبر 567822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.