نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و نساجی

کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک داوری دیدار امشب استقلال و نساجی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، در یک بازی حساس از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، میان دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران برگزار شد و در نهایت نساجی پس از ۱۲۰ دقیقه جدال نفس‌گیر در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ استقلال را شکست داد تا در نیمه‌نهایی حریف مس کرمان شود.

صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

گفتنی است قضاوت بازی استقلال و نساجی به عهده تیم داوری امیر عرب‌براقی و دو کمک داور با تجربه مهدی عالیقدر و حسن انتظاری بود.

نوید مظفری: اولین اخطار بازی به بازیکن نساجی به خاطر جلوگیری از حمله مؤثر درست بود. این صحنه به خاطر بودن مدافع دیگر در نزدیکی صحنه خطا موقعیت آشکار گل نبود و تصمیم داور صحیح بود. عملکرد نیمه اول تیم داوری خوب و بدون اشتباه چشمگیری بود.

برخورد خوب و مناسب داور در دقیقه ۵۲ با بازیکن استقلال وآرام کردن او بعد از خطا، جای‌گیری عالی او در دقیقه ۵۵ و آمادگی جسمانی خوبش جالب‌توجه بود.

به‌سود نساجی باید پنالتی اعلام می‌شد؟

دقیقه ۹۲ بازیکنان تیم نساجی اعتقاد داشتند باید به نفعشان خطای پنالتی اعلام می‌شد اما داور از صحنه گذشت.

مظفری: در دقیقه ۹۲ هیچ خطایی روی بازیکن نساجی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

اعتراض کادر فنی استقلال کاملاً بی‌دلیل بود چرا که برگشت توپی که انتهای بازی به تیر دروازه نساجی برخورد کرد حتی نزدیک خط دروازه هم نبود چه برسد به اینکه وارد گل شده باشد.

دقیقه ۱۱۲ با اینکه توپ به دست بازیکن نساجی برخورد می‌کند ولی خطای هند رخ نداد.

گل استقلال سوخت؟

مظفری: در اواسط نیمه‌دوم وقت‌های اضافه استقلال توسط آرمان رمضانی به گل رسید اما داور گل را به‌دلیل خطای مهاجم استقلال نپذیرفت.

دقیقه ۱۱۳ داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرد. بازیکن زننده گل هیچ برخوردی با دروازبان نساجی نداشت. دروازبان به مدافع تیم خودش برخورد کرد و تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود

کد خبر 567789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.