لزوم توجه به تامین مسکن روستایی در سامان

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تامین مسکن روستایی شهرستان سامان باید اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _دوشنبه، بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شهرستان سامان برخلاف مساحت کوچک اما با مشکلاتی در زمینه حریم رودخانه زاینده رود روبه‌رو است.

وی افزود: باید در راستای تأمین مسکن روستایی اقدامات لازم صورت گیرد و در صورت نیاز زمینی به طرح‌های هادی الحاق و مشکلات زمین در روستاها برطرف شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مشکلی که شهرستان سامان به ویژه شهر هوره وجود دارد، این است که برای بخشی از زمین‌ها قرعه‌کشی انجام شده است، اما هنوز این زمین‌ها به مردم واگذار نشده است.

وی ادامه داد: اعتراض مردم این است که وقتی بنیاد مسکن، زمین‌های دولتی را با این قیمت واگذار کرده است، قطعاً اراضی شخصی چندین برابر این قیمت‌ها رشد می‌کند و موجب گرانی مسکن و به تبع مهاجرت جوانان از روستا به شهر می‌شود.

چهلگردی با بیان اینکه زمینی بین سه راهی هتل و پل چلوان وجود دارد که قرار است بنیاد مسکن به هلال احمر واگذار کند، گفت: در حال حاضر یکی از خیران که پیگیر آغاز ساخت‌وساز ساختمان امداد و نجات هلال احمر بوده است، با توجه به موانع فراوان، دلسرد شده و نیازمند همکاری متولیان است تا کار را شروع کند.

وی با اشاره به استقرار اداره راه در شهرستان سامان، تاکید کرد: با این اقدام می‌توان مشکلات مردم را زودتر برطرف کرد.

کد خبر 567727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.