مسئولان آلودگی هوای تهران را جدی بگیرند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می‌کند، اما برخی مسئولان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با شروع فصل بهار آلودگی هوا در تهران همچنان ادامه دارد و مدارس و ارگان‌ها با توجه به شرایط نامطلوب تعطیل نشد. تنفس در هوای آلوده مشکلات بسیاری برای انسان‌ها ایجاد می‌کند و مسئولان باید برای رفع این معضل بزرگ چاره‌اندیشی کنند.

احمد علوی نیز در این خصوص اظهار کرد: نمی‌توانیم از حقوق شهروندان کوتاه بیاییم، نماینده مردم هستیم و وظیفه پیگیری حقوق مردم را داریم.

وی ادامه داد: مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می‌کند، اما برخی مسئولان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشرفت امکانات هواشناسی و توانایی پیش‌بینی زمان وزش باد، گفت: در آن جلسه هیچ کس نگفت باد قرار است بعد از ظهر و زمانی که مدارس و ادارات به فعالیت خود خاتمه دادند بوزد.

علوی ادامه داد: هیچ کجا را تعطیل نکردند بعد میگویند مردم اگر کار ندارند بیرون نیایند، وقتی همه جا باز است مگر می‌شود که کسی کار نداشته باشد.

کد خبر 567710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.