اولویت‌های شهرداری دلیجان در سال ١۴٠١

شهردار دلیجان، نهضت آسفالت و جدول‌گذاری را از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

علیرضا پوررستم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال جاری دو نهضت اصلی پیش رو داریم که نخستین آن، جدول‌گذاری و ترمیم و دیگری، نهضت آسفالت است که از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: پیاده‌روسازی از جمله اقداماتی است که در نظر داریم در سال جدید به اجرای آن بپردازیم؛ در این خصوص قصد داریم تولید کف‌پوش‌ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم تا علاوه بر اشتغال‌زایی و بهره‌گیری از مشارکت مردمی، سنگ‌فرش پیاده‌روها کاملاً یکدست و با کیفیت باشد.

پوررستم خاطرنشان کرد: در نشست‌هایی که با اعضای شورای اسلامی شهر دلیجان داشتیم، تصمیم بر آن شد که هر فعالیت در فصل مناسب خود انجام شود؛ در همین راستا تعویض جداول به طول پنج کیلومتر در اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و پس از آن به اجرای نهضت آسفالت خواهیم پرداخت.

وی تاکید کرد: کارخانه تولید آسفالت شهرستان دلیجان از تکنولوژی مناسبی برخوردار نیست و آسفالت تولید شده، استانداردهای لازم را ندارد؛ تلاش ما بر این است که این کارخانه از ابتدای خردادماه با مشارکت بخش خصوصی و با تکنولوژی جدید شروع به کار کند.

شهردار دلیجان در خصوص تهیه برنامه پنج ساله، تصریح کرد: طی هم‌فکری‌هایی که با شورای اسلامی شهر دلیجان داشتیم، پروژه‌های اساسی شهر از جمله پارک بانوان، کمربندی شرقی و غربی، تملک خیابان امام، احداث فضاهای سبز جدید در مناطق محروم، ساماندهی پارک ۱۵ خرداد، احداث میدان ورودی شهر و زیباسازی شهری را مشخص کردیم.

پوررستم اظهار کرد: از دیگر موارد در دست اقدام، تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی و به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام، مانند شهرک اصناف است. شهرداری سعی دارد با تأمین منابع مالی از طریق برگزاری مزایده، مسائل و مشکلات چندین مورد از زمین‌های این شهرک را برطرف کند و زمین‌ها را به هیئت امنا تحویل دهد.

کد خبر 567689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.