تریلیون‌ها دلار آماده ورود به بازار ارز دیجیتال

کوین اولری (Kevin O’Leary)، ستاره شارک تانک (Shark Tank)، با نام مستعار «آقای شگفت‌انگیز»، پیش‌بینی کرده است که تریلیون‌ها دلار به ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین (Bitcoin) وارد خواهد شد. علاوه بر این، او گفت که استخراج بیت کوین جهان را نجات خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کوین اولری» گفت که بر اساس تجربه خود در تجارت نمایه‌سازی، استخرهای عظیم سرمایه، این استخرهای تریلیون دلاری در انتظار سیاست‌اند؛ آن‌ها در حال حاضر مالک ارزهای دیجیتال صفر یا بسیار کمی هستند.

او توضیح داد: این تأمین افراد با ارزش خالص بالا، صندوق‌های تأمینی و سرمایه‌گذاران خرد است.

آقای شگفت‌انگیز جزئیات را توضیح داد: آنچه ما از دست می‌دهیم سیاست است؛ وقتی ما سیاست را دریافت می‌کنیم و تنظیم کننده قانون‌گذاری می‌کند، این یک چیز منفی نیست. توده‌های سرمایه‌ای به این بخش سرازیر خواهند شد که تا به حال ندیده‌اید. او افزود: بنابراین برای کسانی از ما که اکنون می‌توانیم روی آن سرمایه‌گذاری کنیم، از آنچه که در صورت وقوع سیاست‌ها موج عظیمی از علاقه‌مندی‌ها را به همراه خواهد داشت، جلوتر خواهیم رفت.

اولری ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم در ۱۰ سال آینده کریپتو، بلاک چین، بیت‌کوین، همه این نوآوری‌ها، دوازدهمین بخش S&P خواهند بود.

چرا استخراج بیت کوین جهان را نجات می‌دهد

اولری درباره اینکه چرا استخراج بیت کوین جهان را نجات می‌دهد، صحبت کرد. او توضیح داد: چرا استخراج بیت کوین برای زمین مفید است؛ زیرا نسل بعدی ماینرهای بیت کوین شروع به کار با نوعی انرژی می‌کند که به کربن نیاز ندارد و به برق آبی و انرژی هسته‌ای، باد و خورشید نیازمند است.

آقای شگفت‌انگیز ادامه داد: تحرک برای تولید بیت‌کوین به قدری ارزش اقتصادی دارد که آن‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و برای نسل بعدی، ماشین‌ها و توربین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. ۹۰ درصد از سدهایی که در صد سال گذشته در آمریکا ساخته شده‌اند، به فکر برق آبی بوده‌اند اما هرگز توربین‌ها را نصب نکرده‌اند.

وی ادامه داد: من توربین‌ها را نصب می‌کنم؛ زیرا اگر بتوانم از آن استفاده کنم و با ممیزی کربن صدمه‌ای وارد نکنم، اقتصاد بسیار خوبی است.

اولری گفت: این آینده استخراج بیت کوین است. ما در حال توسعه قدرت برای همه جوامع خواهیم بود؛ در حالی که بیت کوین را در یک دستور اخلاقی و صددرصد سبز استخراج می‌کنیم که می‌توانیم با برق آبی انجام دهیم.

کد خبر 567688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.