تشکیل کارگروه ماده ۱۸ برای برنامه‌ریزی سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از اعلام حضوری شدن مدارس به این سازمان کارگروه ماده ۱۸ تشکیل جلسه داد، گفت: سرویس‌دهی مدارس پروسه‌ای زمان‌بر است، زیرا پس از درخواست سرویس مدرسه از سوی اولیای دانش‌آموزان، جذب راننده و مسیربندی سرویس باید انجام شود.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم دولت مبنی بر بازگشایی مدارس و اعلام اداره آموزش‌وپرورش، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جلسه کارگروه ماده ۱۸ را که جزو اساسی‌ترین مباحث سرویس‌های مدارس است، در نهم فروردین‌ماه تشکیل داد.

وی ادامه داد: در جلسه کارگروه ماده ۱۸ مقرر شد فرمی در اختیار اداره کل آموزش‌وپرورش قرار گیرد و با ابلاغ به مدارس از مراجعه حضوری اولیای دانش‌آموزان به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی جلوگیری شود، همچنین مقرر شد مدارس تا هجدهم فروردین‌ماه ضمن ثبت درخواست، این فرم را به شرکت‌های حمل‌ونقلی ارائه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعدادی از مدارس هنوز فرم مربوطه را به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی ارائه نداده‌اند، خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی مدارس پروسه‌ای زمان‌بر است، زیرا پس از درخواست سرویس مدرسه از سوی اولیای دانش‌آموزان، جذب راننده و مسیربندی سرویس باید انجام شود که در سال‌های گذشته از ابتدای سال تحصیلی در یکی دو ماه آغاز سال تحصیلی این اقدامات انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام حضوری شدن مدارس به سازمان تاکسیرانی کارگروه ماده ۱۸ تشکیل جلسه داد، تصریح کرد: از مدارس درخواست داریم فرم‌هایی که از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش به آنها ارائه شد را به شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی ارائه دهند تا این شرکت‌ها با همکاری رانندگان زیرمجموعه خود ابتدا مسیربندی و سپس سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را آغاز کنند.

کد خبر 567679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.