پیشنهاد تغییر اشتراک توییتر بلو توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک، بزرگترین سهامدار توییتر (NYSE:TWTR)، روز شنبه تغییرات زیادی را در سرویس اشتراک پریمیوم توییتر بلو غول رسانه‌های اجتماعی، از جمله کاهش قیمت، ممنوعیت تبلیغات و دادن گزینه پرداخت با ارز دیجیتال دوج کوین پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایلان که چند روز پیش خرید ۹.۲ درصد از سهام توئیتر را فاش کرد، یک کرسی در هیئت مدیره به او پیشنهاد شد، اقدامی که باعث وحشت برخی از کارمندان توئیتر نسبت به آینده توانایی آن در تعدیل محتوا شد.

توئیتر می‌گوید Twitter Blue که در ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شد، اولین سرویس اشتراک توئیتر است و دسترسی انحصاری به ویژگی‌های ممتاز را به صورت اشتراک ماهانه ارائه می‌دهد. در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند موجود است.

در یک پست توییتری، رئیس شرکت سازنده خودروهای الکتریکی تسلا پیشنهاد کرد که کاربرانی که برای Twitter Blue ثبت‌نام می‌کنند باید به میزان قابل توجهی کمتر از ۲.۹۹ دلار فعلی در ماه پرداخت کنند و باید یک علامت تأیید هویت و همچنین گزینه‌ای برای پرداخت با ارز محلی دریافت کنند.

ماسک در توییتی گفت: قیمت احتمالاً باید ۲ دلار در ماه باشد، اما از ۱۲ ماه پیش پرداخت می‌شود و حساب به مدت ۶۰ روز تیک نمی‌خورد (مراقب استرداد وجه کارت اعتباری باشید) و در صورت استفاده برای کلاهبرداری / هرزنامه بدون بازپرداخت به حالت تعلیق در می‌آید.

ماسک پیشنهاد کرد: «و بدون تبلیغات». اگر توئیتر برای بقای خود به پول تبلیغات وابسته باشد، قدرت شرکت‌ها در دیکته کردن سیاست‌ها بسیار افزایش می‌یابد.» ماسک همچنین گزینه‌ای برای پرداخت با dogecoin پیشنهاد کرد و از کاربران توئیتر خواست تا نظرات خود را ارائه دهند.

این شرکت در حال حاضر به افراد اجازه می‌دهد تا به سازندگان محتوای مورد علاقه خود با استفاده از بیت کوین انعام دهند. توئیتر سال گذشته گفته بود که قصد دارد از احراز هویت برای NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، که دارایی‌های دیجیتالی مانند تصاویر یا ویدئوهای هستند که در یک بلاک چین وجود دارند، پشتیبانی کند.

کد خبر 567675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.