پاسخ چارلز هاسکینسون درباره رشد اکوسیستم DeFi کاردانو

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، به منتقدان پاسخ داده است. این بار به Emin Gün Sirer، بنیانگذار و مدیر عامل Avalanche’s Avalabs. او از سرعت کند رشد اکوسیستم DeFi کاردانو انتقاد کرده بود، همانطور که در TVL آن منعکس شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گفته DefiLlama، ارزش کل قفل شده کاردانو در حال حاضر ۲۹۸/۲۷ میلیون دلار است. بدون گنجاندن رمزارزهای بومی استیک شده در این ارزیابی، TVL کاردانو حدود ۲۱۹/۴۲ میلیون دلار است.

پاسخ چارلز هاسکینسون درباره رشد اکوسیستم DeFi کاردانو

ارزش کل قفل شده (TVL) به مجموع دارایی‌های رمز ارزی سپرده شده در یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) یا در پروتکل‌های DeFi اشاره دارد. کاردانو پس از راه‌اندازی پروژه‌های Sundaeswap و Minswap که کمک زیادی به TVL آن کرد، از ژانویه (دی ۱۴۰۰) شاهد رشد ثابت TVL خود بوده است.

TVL کاردانو از ابتدای سال ۲۰۲۲ نزدیک به ۵۰ هزار درصد رشد داشته است. علیرغم این رشد، کاردانو با دیگر «قاتلان اتریوم» مانند ترا، Avalanche و سولانا فاصله زیادی دارد. بر اساس رتبه بندی DefiLlama از پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز، کاردانو در حال حاضر در رتبه ۲۸ قرار دارد.

همانطور که قبلاً توسط U.Today پوشش داده شد، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، تأخیر ظاهری در رشد را توضیح داده است. به گفته او، بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) منتظر هستند تا هارد فورک Vasil از Pipelining بهره مند شود.

Pipelining یک راه حل مقیاس بندی است که روند توزیع بلوک‌ها را تسریع می‌کند، بنابراین زمان مرده بین آنها را به شدت کاهش می‌دهد. این ویژگی امکان اجرای تغییرات تهاجمی‌تر مانند اسکریپت های مرجع را فراهم می‌کند که می‌تواند به طور چشمگیری بلاک چین را در سراسر جهان گسترش دهد.

کد خبر 567672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.