افزایش تعداد کارمندان صرافی Coinbase در هند

صرافی رمزارزی Coinbase در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال هند است و آماده شده تا سر و صدای زیادی به پا کند. این صرافی برنامه‌ای را برای استخدام بیش از یک‌هزار نفر در سال‌جاری در کشور هند اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شرکت همچنین می‌خواهد یک رویداد اجتماعی کریپتو را در بنگلور میزبانی کند و کمک‌های مالی به ارزش یک میلیون دلار به پروژه‌های Web۳ در کشور اعطا خواهد کرد.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل این شرکت در یک پست وبلاگی این خبر را تأیید کرد. این شرکت سال گذشته مرکز فناوری خود در هند را راه‌اندازی کرد و اکنون ۳۰۰ کارمند دارد.

آرمسترانگ نوشت: ما برنامه‌های بلندپروازانه ای برای هند داریم و فقط در سال‌جاری به دنبال استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در مرکز هند هستیم.

گسترش Coinbase در هند با اجرایی شدن قوانین مالیاتی کریپتو در این کشور صورت می‌گیرد. لایحه ۳۰ درصد مالیات بر عایدی سرمایه بر سود کریپتو قانونی شد و مالیات یک درصدی بر روی همه تراکنش‌های ارز دیجیتال نیز آغاز خواهد شد. این مالیات‌ها قبلاً منجر به کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در کشور شده است و بسیاری از سهامداران نگران هستند که این امر بر نقدینگی در این صنعت رو به رشد تأثیر بگذارد.

Coinbase فرصتی را در بازار هند می بیند

Coinbase بر این باور است که مالیات نشان‌دهنده یک چارچوب نظارتی در آینده است و هند را به مکانی مناسب برای نوآوری‌های رمز ارزی تبدیل می‌کند؛ آرمسترانگ گفت: ما برای بلندمدت در هند سرمایه گذاری خواهیم کرد. مقامات هند از یک موضع نظارتی خصمانه نسبت به صنعت کریپتو استقبال کرده‌اند، حتی با وجود اینکه این فضا در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ارز دیجیتال دارد. تلاش بانک مرکزی برای ممنوع کردن نهادهای تحت نظارت از همکاری با شرکت‌های دارایی دیجیتال در کشور توسط دیوان عالی در سال ۲۰۲۰ لغو شد.

کد خبر 567663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.