تلاش مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، استقبال و خدمات‌دهی کاشان به مسافران نوروزی را نشانگر میهمان‌نوازی آن‌ها دانست.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جا دارد از شهدای هسته‌ای یاد کنیم که با جان خود، انرژی هسته‌ای را برای کشورمان به ارمغان آوردند و به برکت جمهوری اسلامی به‌رغم توطئه‌های نافرجام دشمن به انرژی هسته‌ای دست یافتیم؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام امور راهگشا است و امیدواریم با همت دولت سیزدهم نیز مشکلات معیشتی مردم رفع شود.

وی ادامه داد: لازم است از مردم، جوانان بسیجی، شهرداری، نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری که تلاش بی‌وقفه‌ای در میزبانی از مسافران نوروزی داشتند تشکر کنم که سفر خوبی را برای میهمانان و گردشگران این منطقه رقم زدند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به میهمان‌نوازی کاشانی‌ها و پذیرایی خوب از مسافران و گردشگران نوروزی، افزود: امسال بیش از دو میلیون گردشگر از بناهای تاریخی، گردشگری و طبیعی کاشان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه شهر کاشان از جمله پنج شهر گردشگری ایران است، تصریح کرد: مسافران و گردشگران، بازدید از این شهر پر جاذبه تاریخی را در رده اول بازدید خود قرار می‌دهند.

هاشمی‌طاهری با بیان اینکه کاشان در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد، گفت: ارزان‌ترین مسافرت نوروزی گردشگران مسافرت به کاشان است و حجم زیادی از مسافر در ایام نوروز به این شهر می‌آیند و در تلاش هستیم بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهیم.

کد خبر 567637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.