خروج دستگاه TBM از ایستگاه شهید خرازی

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان از خروج دستگاه TBM از ایستگاه شهید خرازی خبر داد و گفت: عملیات حفاری مکانیزه دستگاه TBMپس از بازآماد، سرویس و نگهداری در ایستگاه شهید خرازی به طرف ایستگاه چهارسو آغاز شد.

سیدمحسن واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات حفاری جبهه شرقی خط دو مترو از ایستگاه کهندژ واقع در خیابان شهید آیت‌الله حجازی تا ایستگاه شهید خرازی آغاز شده است و ضمن انجام سگمنت‌گذاری، TBM به طرف ایستگاه چهارسو در حال حرکت است.

وی افزود: در جبهه غربی خط دو متروی اصفهان نیز با استفاده از دستگاه‌های TBMخط یک، حفاری خط دو مترو در حال انجام است و تاکنون تونل غربی ۴۴۰۰ متر و تونل شرقی ۴۶۰۰ متر حفاری شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان تصریح کرد: خط دو مترو از ایستگاه دارک (شهرک امام حسین (ع)) در منطقه شمال شرق اصفهان آغاز شده است و با طی حدود ۷.۲۴ کیلومتر و با گذر از خیابان‌های زینبیه و لاله، میدان قدس، میدان امام علی (ع)،چهارراه فلسطین، خیابان آمادگاه، میدان امام حسین (ع)،خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان صاحب روضات و خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به سمت میدان شهدای خمینی‌شهر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: خط دو متروی اصفهان دارای ۲۳ ایستگاه است که در حال حاضر از ۱۶ ایستگاه فاز اول، ۱۵ ایستگاه از آن در حال احداث است و تا چند ماه آینده عملیات اجرایی تنها ایستگاه باقی‌مانده نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 567606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.