۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
شهرداری شهرکرد منابع ملی ندارد

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهرداری، منابع ملی ندارد و دستش در جیب مردم است، گفت: اخذ درآمد شهرداری یک فرآیند پیچیده است؛ شهرداری باید در راستای تحقق درآمدهای خود تلاش کند، چراکه تنوع خدمات در این نهاد بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عبدالصادق نجفی» امروز _دوشنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه _ در جلسه با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، اظهار کرد: وظیفه شهرداری ارائه خدمت است و این خدمت باید بی‌واسطه و مستقیم به شهروندان ارائه شود؛ این تفاوت شهرداری با سایر سازمان‌های خدماتی است.

وی با بیان اینکه شهرداری نقطه اتصال مستقیم خدمت نظام اسلامی به شهروندان است و اثر مستقیم خدمت خوب را مردم متوجه می‌شوند، افزود: اثرگذاری مستقیم شهرداری بر شهروندان موجب می‌شود که اگر عملکرد این سازمان خوب باشد، پیوند ذهنی و معنوی و اتصال به حاکمیت تقویت شود و اگر نتوانیم آن طور که شایسته است خدمات خوبی ارائه کنیم، ناخواسته منجر به آزردگی ذهنی و عملیاتی می‌شویم.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهرداری منابع ملی ندارد و دستش در جیب مردم است، خاطرنشان کرد: اخذ درآمد شهرداری یک فرآیند پیچیده است؛ شهرداری باید در راستای تحقق درآمدهای خود تلاش کند، چراکه تنوع خدمات در این نهاد بسیار زیاد است.

نجفی با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد آسایش شهروندان را تأمین کند، تصریح کرد: اگر خدمات عمومی به خوبی در سطح شهر توزیع شود، به لحاظ کیفی شرایط خوبی داشته باشد و شهروندان دسترسی مناسبی به این خدمات داشته باشند، کیفیت زندگی شهری ارتقا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نحوه طراحی شهر، زمینه‌ساز آسایش شهروندان است و باید به این مهم پرداخته شود، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر اعتماد کنند؛ چراکه هدف همه ما خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند است.

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان نیز در این جلسه، اظهار کرد: جمعیت هدف ستاد در استان جمعیت کل استان است و این ستاد در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی، خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی خانه عالم، مسکن محرومان و مدرسه احداث شده و در حوزه اشتغال‌زایی و طرح‌های توانمندسازی بنگاه محور اجرایی شده است، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه سلامت، بحران و حوادث نیز همکاری دارد و بسته‌های معیشتی در استان را میان نیازمندان توزیع کرده است.

کد خبر 567592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.