گوگل برای افزایش دقت سرویس Maps خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

گوگل در سرویس Maps خود از هوش مصنوعی بهره گرفته است تا کاربران همیشه اطلاعات صحیح و به‌روز را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل که به‌تازگی به تعدادی از تغییرات در سرویس نقشه‌های خود اشاره کرده است، اکنون از هوش مصنوعی در سرویس Maps بهره گرفته تا دقت اطلاعات ارائه شده را افزایش دهد. در حال حاضر، ممکن است ساعات فعالیت کسب‌وکارها در سرویس Maps گوگل نادرست باشد؛ زیرا به‌روزرسانی این اطلاعات به صاحب کسب‌وکار یا پیشنهادهای ارائه شده راهنماهای محلی وابسته است.

با وجود اینکه راهکار به‌روزرسانی اطلاعات کسب‌وکارها ساده و آسان به نظر می‌رسد، این کار به ندرت روی نقشه‌های گوگل انجام می‌شود. گوگل در مطلبی که منتشر کرده، توضیح داده است که چگونه از یادگیری ماشینی برای تشخیص اشتباه بودن ساعات کاری هر کسب‌وکار قبل از به‌روزرسانی فوری آن‌ها، با پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

گوگل اعلام کرده است که با بهره‌گیری از یادگیری ماشینی و پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی، می‌تواند در شش ماه آینده، ساعات کاری بیش از ۲۰ میلیون کسب‌وکار در سراسر جهان را به‌روزرسانی کند. در حال حاضر، گوگل در حال آزمایش استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و تصاویر در سرویس Maps است و از این قابلیت‌ها برای ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز درباره محدودیت سرعت جاده‌ها در شهرهای مختلف بهره خواهد گرفت.

کد خبر 567563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.