شباب الاهلی امارات یک _ فولاد ایران یک/ وقت های اضافه صدرنشینی را از فولاد گرفت

شباب الاهلی امارات و فولاد ایران امروز در دومین بازی مرحله گروهی آسیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که دو تیم یه تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فولاد ایران امروز یکشنبه _بیست و یکم فروردین ماه_ در دومین بازی مرحله گروهی آسیا از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه رو در روی شباب الاهلی امارات قرار گرفت که بازی در نیمه دوم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های شباب الاهلی امارات و فولاد ایران

داوران: ریوچی ساتو، هیروشی یاموچی، جان میهارا و علی ردا.

ترکیب تیم فوتبال شباب الاهلی: ماجد ناصر، سلمان خمیس، ولید عباس، عزیزجون گانیف، احمد نورالله‌ی، عبدالعزیز حسین هایکال، توماس اولسن، محمد جمعاً عید، حریب عبدالله المعظمی، عبدالعزیز سنکور و ماجد حسن الاحمدی.

سرمربی: مهدی علی

ترکیب تیم فوتبال فولاد: شهاب گردان، مهدی شیری، موسی کولیبالی، حمید بوحمدان، عارف آقاسی، وحید حیدریه، سینا مریدی، علیرضا کوشکی، ساسان انصاری، آرش رضاوند و
لوسیانو پری را

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد:

شباب الاهلی امارات: توماس اولسن (دقیقه ۴۷)، ماجد حسن (دقیقه ۵۹)

فولاد: وحید حیدریه (دقیقه ۷۱)

کارت قرمز:

گل‌ها:

فولاد: بوحمدان (دقیقه ۸۳)

شباب الاهلی: فدریکو نیکولاس (دقیقه ۹۱)

شرح بازی: در نیمه اول فولاد تک موقعیت‌هایی داشت، اما موقعیت‌های خطرناک را بازیکنان شباب الاهلی امارات به دست آوردند. مدافعین فولاد روی برخی از حملات تیم حریف ضعف نشان دادند که احتمال گل خوردن وجود داشت. در دقیقه ۴۳ سینا مریدی مصدوم شد و یک تعویض اجباری برای جواد نکونام رقم خورد. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: بازی تا دقیقه ۶۵ همچنان بدون گل پیش می‌رود. الاهلی دو ضربه و فولاد یک ضربه در چارچوب داشته‌اند، بازی بدون حمله‌ای خطرناک پیش می‌رود. شوت بوحمدان به پشت پای دفاع الاهلی برخورد کرد و گل نخست این بازی در دقیقه ۸۳ به ثمر رسید. داور شش دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که بازیکنان الاهلس رو غلفت مدافعین فولاد به گل تساوی رسیدند. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: ضربه سر وحید حیدریه با اختلاف اندک از کنار دروازه حریف عبور کرد.

دقیقه ۱۳: بازیکنان شباب الاهلی ارسالی خطرناک روی دروازه فولاد داشت که روی اشتباه مدافع فولاد توپ به محمد عید رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: حمله سریع بازیکنان شباب الاهلی به مهاجم این تیم رسید که ضربه این بازیکن به دفاع فولاد خورد.

دقیقه ۳۱: ارسال بازیکنان فولاد روی دروازه شباب الاهلی بعد از چند ضربه روی سر حمید بوحمدان فرود آمد اما ضربه‌اش روی سقف دروازه تیم اماراتی نشست و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۵۵: لوسیانو پری را روی ارسال حمید بوحمدان داخل محوطه جریمه ضربه سر زیبایی را به توپ زد که با بدشانسی توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه ۵۷: اولسن با یک ضربه سر موقعیتی خطرناکی ایجاود کرد، اما شهاب گردان توپ را در اختیار گرفت‌.

دقیقه ۶۵: ضربه سر بوحمدان در دستان دروازه‌بان الاهلی قرار گرفت.

دقیقه ۸۷: بازیکن الاهلی با سر توپ را روی خط دروازه فولاد فرستاد که کولیبالی با یک جای گیری مناسب توپ را دور کرد.

شرح گل:

دقیقه ۸۳ (بوحمدان): بوحمدان پاسی به عباسی داد که این بازیکن وارد محوطه جریمه تیم حریف شد و دوباره پاس را به بوحمدان برگرداند که ضربه این بازیکن به پشت پای بازیکن الاهلی برخورد کرد و گل نخست فولاد به ثمر رسید.

دقیقه ۹۱( فدریکو نیکولاس): دروازه بان الاهلی توپی بلند ارسال کرد که دیگر بازیکن این تیم توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و نیکولاس با یک بغل پا دروازه گردان را باز کرد.

نکات بازی:

* قائدی درلیست ۲۰ نفر شباب الاهلی قرار ندارد، اما در ورزشگاه حضور دارد و از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کند.

کد خبر 567504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.