مشارکت عمومی در مسکن سازی باید به همه سازمان‌ها تسری یابد

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: باید حس مشارکت عمومی در فعالیت‌های مسکن سازی از بنیاد مسکن به تمامی سازمان‌ها تسری یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، «حجت الاسلام والمسلمین روحانی» نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن در همایش چهل و دومین سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) با اشاره به هدف تأسیس این بنیاد، اظهار کرد: یقیناً خدمت رسانی به مردم زحمتکش و کم درآمد جامعه و دستگیری از آنها در سوانح طبیعی مهم‌ترین هدف بنیاد است.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق (ع) گفت: اهمیت رفع احتیاجات مردم ۱۰ برابر بالاتر از طواف کعبه است. بنابر این خدمات بنیاد مسکن برای کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان و نیازمندان بی مسکن بسیار با اهمیت‌تر از طواف خانه خداست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ادامه داد: بنیاد مسکن با مردم معنا پیدا می‌کند، اگر مردم در کنار این بنیاد قرار داشته باشند اهمیت داریم؛ وگرنه هیچ معنا و مفهومی نداریم. لذا از تمامی مدیران و کارکنان بنیاد درخواست می‌کنم که در مقابل ما متواضع و خدمتگزار باشیم.

روحانی ادامه داد: مسئولان این نهاد نباید مردم را از سیستم برنجانند و ناامید کنند.

وی تأکید کرد: نباید هزینه مازادی بر گرفتاری‌های مردم و مراجعان بنیاد مسکن تحمیل کرد و باید کاری کرد که امور مردم به موقع و صحیح انجام شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: شرکت‌های تحت پوشش بنیاد مسکن باید پیوسته و متحد با شاکله کل سیستم عمل کنند. این شرکت‌ها باید هم افزایی داشته و پشتیبان هم باشند و عملکرد آنها نباید متناقض یکدیگر باشد.

روحانی ادامه داد: علاوه بر این شرکت‌ها باید بهترین تعامل را با دولت و سایر شرکت‌ها و سازمان‌های اجرایی داشته باشند. باید حس مشارکت عمومی در فعالیت‌های مسکن سازی از بنیاد مسکن به تمامی سازمان‌ها تسری یابد.

وی گفت: تورم موجود کشور نباید شرکت‌های تحت پوشش بنیاد را به افزایش سودهای کاذب اغوا کند، البته شرکت‌ها موظفند سیستم‌های خود را به روز رسانی کنند و مطابق دانش روز جهانی باشند.

کد خبر 567479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.