از امید آفرینی زمینه اصلی پیشرفت کشور تا راه اندازی شهرداری هوشمند در دزفول

امید آفرینی زمینه اصلی پیشرفت کشور، نقادی‌ها سازمان یافته فضای مجازی، برنامه متقن‌حوزه گردشگری، توجه به منافع شهروندان تهران، زاینده رود در چنگال ویژه خواران، گره کور ترافیک فردیس، کارگاه تغذیه کاشان، استعفای شهردار شوشتر، رفع مشکلات‌مسکن و شهرداری هوشمند دزفول را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از امید آفرینی زمینه اصلی پیشرفت کشور، نقادی‌ها سازمان یافته فضای مجازی، برنامه متقن در حوزه گردشگری، توجه به منافع شهروندان تهران، استفاده از مُهر شوراهای اسلامی تنها برای مکاتبات اداری، زاینده رود در چنگال ویژه خواران، گره کور ترافیک فردیس، هزینه هنگفت خدمات شهری کاشان به مسافران، استعفای شهردار شوشتر، کارگاه تغذیه در کاشان، رفع مشکلات حوزه مسکن در اصفهان و راه اندازی شهرداری هوشمند در دزفول در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

امید آفرینی یکی از زمینه‌های اصلی پیشرفت کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از زمینه‌های اصلی پیشرفت امیدآفرینی است، گفت: تمام گروه‌های جامعه و مسئولان باید در فضایی همدلانه رویکرد خود را بر تحقق امیدآفرینی قرار دهند.

برخی نقادی‌ها در فضای مجازی سازمان یافته است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این روزها شاهد هستیم که به ویژه در فضای مجازی مطالبی مطرح می‌شود که بسیاری از آن‌ها واقعیت ندارد. اگر کسی به موضوع اشراف داشته باشد و به مسائل سیاسی آگاه باشد متوجه می‌شود، اینها سازمان‌یافته است.

خدمات شهری به مسافران هزینه هنگفتی در بر دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان گفت: میراث فرهنگی و گردشگری که متولی امر گردشگری و ابنیه تاریخی است، هیچ‌گونه خدماتی به مسافران ارائه نمی‌دهد.

تدوین برنامه متقن در حوزه گردشگری اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تجاربی از نوروز ۱۴۰۱ نصیب همکاران در شهرداری شده است، گفت: با بررسی دقیق نظرسنجی‌هایی که روزانه از شهروندان اخذ می‌شود تلاش مدیریت شهری این است که بتواند نقشه راه قوی و متقن در حوزه گردشگری و میزبانی از مسافران داشته باشد.

شهردار شوشتر استعفا داد

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهردار به دلیل مشکلات شخصی از ادامه کار در شهرداری شوشتر صرف نظر کرد و استعفا داد.

توجه به منافع شهروندان اولویت مدیریت شهری باشد

عضو شورای شهر تهران گفت: امیدواریم هر طرح و لایحه که به صحن می‌آید بتواند منافع و اولویت‌های مردم را در نظر بگیرد.

برگزاری کارگاه تغذیه در کاشان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان از برگزاری کارگاه تغذیه در فرهنگسرای بانو خبر داد.

دستگاه قضائی زاینده رود را از چنگال ویژه خواران نجات دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از دستگاه قضائی و اجرایی استان انتظار می‌رود حالا که رؤسای این قوا نسبت به آزادسازی سواحل عمومی همکاری موفقی را پشت سر گذاشته‌اند، زاینده‌رود را نیز از چنگ دستگاه‌های دولتی و عمومی و ویژه‌خوارانی که برخی متولیان سابق را به هر نحو با خود همراه کرده‌اند، نجات دهند.

استفاده از مُهر شوراهای اسلامی تنها برای مکاتبات اداری مجاز است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: استفاده از مُهر شوراهای اسلامی تنها برای مکاتبات اداری در شرح وظایف قانونی مجاز بوده و برای سایر موارد ممنوع اعلام شده است و اقدام به این امر برای مسئولان تخلف محسوب می‌شود.

اصفهان بستر خوبی برای سرمایه گذاران است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اصفهان شهر موزه و بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران است، گفت: به عنوان نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها از آحاد سرمایه‌گذاران سراسر کشور حتی خارج از کشور دعوت می‌کنم در حوزه‌های مختلف در این شهر زیبا سرمایه‌گذاری کنند.

گره کور ترافیک فردیس باز می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به وجود ترافیک در مرکز شهر و جاده ملارد، گفت: در سال جدید تعریف چندین پروژه از جمله احداث پل غیرهمسطح، افزایش وسایل حمل‌ونقل عمومی و راه‌اندازی خط BRT در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که امیدواریم تا پایان این دوره شورای اسلامی شهر به نتیجه برسد

ضرورت رفع مشکلات حوزه مسکن

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر گفت: اگر فکری به حال مشکلات حوزه ساخت‌وساز و مسکن نشود تا ۱۰۰ سال آینده افراد بدون مسکن و محروم صاحب خانه نمی‌شوند.

راه اندازی شهرداری هوشمند در دزفول

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: در راستای شفافیت و تسریع در انجام فرآیندها و اقدامات، شهرداری هوشمند در دزفول راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 567451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.