شهروندان اراکی تخلف افزایش کرایه تاکسی را اعلام کنند

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: رانندگان تاکسی تا پیش از مصوبه شورای اسلامی شهر مجاز به افزایش کرایه نیستند، لذا شهروندان اراکی می‌توانند تخلف افزایش کرایه تاکسی را اعلام کنند تا برخورد قانونی انجام شود.

محمدرضا عزیزمحمدی در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص وضعیت فعلی کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اراک، اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری هر ساله رقم پیشنهادی خود برای افزایش کرایه تاکسی را به شورای شهر اعلام می‌کند، سپس رقم مصوب برای تأیید نهایی به هیأت تطبیق فرمانداری ارجاع می‌شود.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری پیش از نوروز پیشنهاد افزایش حدود ۲۵ درصدی کرایه تاکسی‌های شهر اراک را به شورا پیشنهاد داد و ظاهراً شورای اسلامی شهر مصوبه خود را به فرمانداری جهت تأیید ارجاع داده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: رانندگان تاکسی تا پیش از مصوبه شورای اسلامی شهر مجاز به افزایش کرایه نیستند و اگر در این راستا تخلفی صورت گرفته است شهروندان حتماً اعلام کنند.

وی با بیان اینکه شهر اراک حدود ۲۵۰۰ تاکسی دارد، اما تعداد ناظران و بازرسان بر عملکرد آنها حدود پنج نفر هستند که در این شرایط احتمال تخلف نیز وجود دارد، گفت: مسئله قابل تأمل این است که مطالبه‌گری شهروندان بسیار کم است و حتی برخی از تخلفات را گزارش نمی‌کنند، در حالی که اگر اعلام شود به سرعت برخورد لازم با راننده متخلف صورت می‌گیرد.

کد خبر 567448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.