برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان بخش تنظیف و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خبر داد.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان بخش تنظیف و فضای سبز با هدف ایجاد شادابی و ارج نهادن به زحمات نیروهای این بخش‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده خدمات شهرداری بندرعباس بر عهده کارکنان این بخش‌ها است، افزود: کمک به سلامت جسمی، روحی و روانی این کارکنان جز دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: این جشنواره به مناسبت ماه مبارک رمضان و در پنج رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام کارگران بخش‌های تنظیف و فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس در یکی از رشته‌های دارت، فوتسال گل کوچک، تیراندازی یا آمادگی جسمانی به رقابت می‌پردازند.

کناری‌نژاد با بیان اینکه در نظر داریم این مسابقات به صورت دره‌ای و ادامه‌دار طی سال‌های آتی نیز دنبال شود، تاکید کرد: در این جشنواره که امیدواریم با نگاه خوب مدیران مربوطه در شهرداری از رونق خوبی برخوردار شود، نفرات برتر هر رشته تقدیر می‌شوند.

کناری‌نژاد با اشاره به اینکه این جشنواره توسط کمیته ورزش کارکنان شهرداری اجرا خواهد شد، ادامه داد: نخستین جشنواره فرهنگی-ورزشی کارمندان و کارگران شهرداری بندرعباس دهم اردیبهشت ماه و در سه مجموعه ورزشی اروند سورو، کارگران و فجر برگزار می‌شود.

کد خبر 567437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.