اصفهان بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اصفهان شهر موزه‌ و بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران است، گفت: به عنوان نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها از آحاد سرمایه‌گذاران سراسر کشور حتی خارج از کشور دعوت می‌کنم در حوزه‌های مختلف در این شهر زیبا سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه_ در نطق میان‌دستور سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: سال جدید را که با ماه مبارک رمضان تقارن یافته است، به مردم تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی، موفقیت و تندرستی برای تمام مردم دارم.

وی افزود: پس از دو سال که مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را برای کنترل کرونا رعایت کردند، امسال با کاهش این بیماری، ایام نوروز در همه جای ایران به ویژه در استان اصفهان متفاوت بود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شور و نشاط بین مردم، کودکان و نوجوانان امید به زندگی را در جامعه زنده کرد؛ امسال خاستگاه بسیاری از گردشگران، اصفهان بود و جا دارد از تمام دستگاه‌ها و متولیان امر که در ایام نوروز فضای اصفهان را آراسته و با نشاط‌تر کردند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که ۱۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران شده است. اصفهان میراثی دارد که می‌تواند اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم کند.

فلاح خاطرنشان کرد: اصفهان نامی آشنا برای مردم ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است؛ کم نیستند افرادی که نمی‌دانند ایران کجاست، اما اصفهان را می‌شناسند. اصفهان جدای از سوابق تاریخی، فرهنگی و هنری خود که شهرت جهانی دارد از جمله مناطق مهم صنعتی، کشاورزی و علمی کشور است و به سهم خود از جایگاه ملی و بین‌المللی مناسبی برخوردار است و نقش تعیین کننده‌ای را برای شکوفایی اقتصادی کشور برعهده دارد.

تأثیر رسانه‌ها در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر

وی با بیان اینکه اصفهان می‌تواند در تحقق شعار سال پیشرو و الگو باشد، خاطرنشان کرد: اصفهان شهر موزه‌ای و بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران است. به عنوان نماینده مردم اصفهان در شورای عالی استان‌ها از آحاد سرمایه‌گذاران سراسر کشور حتی خارج از کشور دعوت می‌کنم در حوزه‌های مختلف در این شهر زیبا سرمایه‌گذاری کنند. استانداری، شهرداری و تمام ادارات نیز باید بستر سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مدیران، مسئولان و رسانه‌ها می‌خواهم بیش از اینکه مشکلات اصفهان را مطرح کنند، برای امیدآفرینی به شهروندان و جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران، ظرفیت‌ها و زیبایی‌های اصفهان را مطرح سازند.

وی اظهار کرد: تلاش‌های شهرداری در جهت آماده‌سازی شهر و مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان قابل تقدیر است؛ همین که شهرداری برای آماده‌سازی شهر در خدمت مردم است، گویای مدیریت و اداره مردمی است، ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی باید در شهر پررنگ‌تر شود. اصفهان باید به سمت شهر ایرانی و اسلامی حرکت کند تا در آن آسایش، امنیت، تعادل و توازن باشد و زندگی در آن انسان را به یاد خدا بیندازد.

فلاح تصریح کرد: تمام مدیران و افرادی که از دوره قبل در حوزه شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته مسئولیت داشته و دارند، باید دیدگاه‌های خود را با دیدگاه‌های شورای اسلامی شهر و شهردار منطبق کنند و منشور شورای اسلامی شهر را سرلوحه خود قرار دهند. بعضی صداهایی که از شهرداری و گاهی سازمان فرهنگی شنیده می‌شود، با دیدگاه‌های شهرداری منافات دارد که باید دیدگاه‌های خود را اصلاح کنند.

کد خبر 567410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.