عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ فروردین‎‌ماه

در این بسته خبری از تولید شش میلیون نشاء در رفسنجان تا مراجعه ۲۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی و تجهیز آتش‌نشانی قدس به خودروی مقابله با تهدیدات شیمیایی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آتش‌سوزی یک فروند لنج صیادی در چویبده آبادان

ایوب بچاری، شهردار اروندکنار با بیان اینکه یک فروند لنج صیادی از نوع فایبرگلاس شنبه شب در بندر چویبده آبادان در آتش سوخت، گفت: با وجود وقوع این حادثه در خارج از محدوده بندر اروندکنار یک گروه اطفا و امداد و نجات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اروندکنار برای کمک به بندر چویبده اعزام شد.

تجهیز آتش‌نشانان رباط کریم به لباس استاندارد ضد حریق

حمید رزاقی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم از تجهیز آتش‌نشانان این شهرستان به لباس استاندارد ضد حریق خبر داد.

راه‌اندازی آب‌نمای شهرداری خرمشهر

آب‌نمای پارک شهید بهنام محمدی واقع در کوی شهید جهان آرا که پیش‌تر طی مدت‌ها خاموش و غیر فعال بود، توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر فعال و راه‌اندازی شد.

شناسنامه‌دار شدن پروژه‌های عمرانی چالوس

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری چالوس در راستای شفاف‌سازی و اطلاع شهروندان، شناسنامه‌دار می‌شود.

آغاز فاز نخست ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از ساماندهی کشتارگاه دام شهرداری خبر داد و با بیان اینکه هدف ما امنیت غذایی شهروندان است، گفت: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها ورفع مشکلات بهداشتی از اقدامات شهرداری در این کشتارگاه است.

مراجعه حدود ۲۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: سال گذشته حدود ۲۰ هزار مالک خودرو برای دریافت برگه معاینه فنی خودرو به مرکز معاینه فنی شهید رجایی مراجعه کردند.

تولید ۶ میلیون نشاء در ۶۰ روز توسط شهرداری رفسنجان

جهانگیر ملکی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از تولید بیش از شش میلیون اصله نشاء در نهالستان شهرداری رفسنجان در دو ماه انتهایی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تجهیز آتش‌نشانی قدس به خودروی مقابله با تهدیدات شیمیایی

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از تجهیز این سازمان به خودروی مقابله با تهدیدات شیمیایی، میکروبی و رادیواکتیوی(CBRN) مطابق با دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد.

افزایش کرایه ناوگان حمل بار و مسافر بجنورد

حمیدرضا شافعی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: نرخ جابه‌جایی بار و مسافر در مرکز استان ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

کد خبر 567401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.