برپایی طرح اکران افطار تا سحر در سینماهای حوزه هنری 

معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هم‌زمان با هفته پاسداشت هنر انقلاب اسلامی، تمام سینماهای حوزه هنری، شامگاه یکشنبه _بیست‌ویکم فروردین_ تا بامداد دوشنبه _بیست‌ودوم فروردین_ با ارائه بلیت نیم‌بها میزبان مخاطبان و دوستداران هنر هفتم در طرح اکران افطار تا سحر خواهندبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجدالدین معلمی با بیان این که روز یکشنبه _بیست‌ویکم فروردین‌ماه_ در خلال برنامه‌های هفته پاسداشت هنر انقلاب به نام روز سینما و تئاتر نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: در این روز تلاش می‌کنیم تا به فراخور فعالیت هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه تقدیر و تجلیلی از شش هنرمند عرصه سینما و تئاتر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تنها برای یک‌شب شاهد اجرای طرح اکران افطار تا سحر در تمام سینماهای حوزه هنری سراسر کشور هستیم. بر این اساس از زمان اذان مغرب بیست‌ویکم فروردین‌ماه تا سحرگاه روز دوشنبه _بیست‌ودوم فروردین_ مخاطبان و دوستداران هنر سینما می‌توانند با تهیه بلیت نیم‌بها از اکران آثار سینمایی در این طرح استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، هفته هنر انقلاب از روز شنبه _بیستم فروردین‌ماه_ آغاز و تا پایان هفته جاری _بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ ادامه خواهد داشت. نهادها و دستگاه‌های متولی امر فرهنگ و هنر به فراخور این هفته در راستای پاسداشت هنر و هنرمندان عرصه انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را در دستور کار داده‌اند. از جمله این نهادها حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که در نام‌گذاری روزهای این هفته به بهانه هنرهای هفت‌گانه تلاش دارد تا نگرشی متفاوت در راستای پاسداشت و تجلیل از هنرمندان این عرصه داشته باشد.

کد خبر 567385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.